اخباراخبار هنرمندان

اخبار سینمای هند 19 فروردین 1402

اخیرا شاهرخ خان برای مسابقه IPL تیمش،Kolkata Knight Riders در کلکته حضور داشت.اکنون، تصویری دیده نشده از گردش او در کلکته در فضای مجازی منتشر شده است. در تصویر، این سوپراستار با خوشحالی در کنار یک طرفدارش  ژست گرفته است. این طرفدار زن بلافاصله پس از ملاقات با ستاره محبوبش، این عکس را همراه با یک یادداشت احساسی در توییتر خود به اشتراک گذاشت و آن را “بهترین روز زندگی خود” نامید.

دیدار شاهرخ خان با هواداران

“امروز، بهترین روز زندگیم از بچگی بود، فقط یک آرزو داشتم، دیدار با تو (شاهرخ خان) و بله بالاخره امروز با تو دیدار کردم، همانطور که گفتی “من هم دوستت دارم” و بغلم کردی، زندگی من کامل شده است. تو را برای همیشه دوست دارم.. امروز پاهایت را لمس کردم، تو خدای منی.”

شاهرخ خان همچنین در میان مشغله کاری خود با بازماندگان اسیدپاشی در کلکته ملاقات کرد. بلافاصله پس از انتشار این عکس، کاربران اینترنتی بخش نظرات را پر از عشق و شکلک های قلبی کردند.

پریتی زینتا

پریتی زینتا بازیگر زن پس از تاخیر در پرواز و بیدار ماندن در تمام طول شب، از معبد کاماخیا در گواهاتی بازدید کرد. او نوشت :اگرچه پرواز ما چندین ساعت به تأخیر افتاد و من تمام شب را بیدار بودم، وقتی وارد معبد شدم همه چیز ارزشش را داشت.او گفت وقتی به معبد رفتم یک حس آرامش خاص به من دست داد.
پریتی به اینستاگرام رفت و در آنجا ویدیویی از تصاویر و ویدیوهایی که در منطقه معبد گرفته بود به اشتراک گذاشت.

بچه های پریتی زینتا

پریتی زینتا مدتی است که در فیلمی ظاهر نشده است، از زمان اکران «Bhaiaji Superhit» در سال 2018، اما محبوبیت این بازیگر هرگز افت نکرده است. در واقع، طرفداران نمی توانند صبر کنند تا دوباره او را روی صفحه ببینند. پریتی با جین گودناف ازدواج کرد و در لس آنجلس ساکن شد. این بازیگر از طریق رحم اجاره ای دوقلوهایی را پذیرفت که آنها را جی و جیا نامگذاری کرد.

همچنین بخوانید :  انتشار کلیپی لو رفته از صحنه ای اکشن از فیلم جوان

اخیرا یک خانم بصورت تصادفی دختر پریتی،جیا را بوسید .پریتی در شبکه اجتماعی گفت: “2 رویداد این هفته من را کمی متزلزل کرد.1 در مورد دخترم جیا – جایی که زنی سعی کرد از او عکس بگیرد.وقتی مودبانه از او خواستیم که از آنجا دور نشود، ناگهان دخترم را در آغوشش گرفت و یک بوسه خیس بزرگ کنار دهانش گذاشت و فرار کرد و گفت چه بچه نازی.اگر من یک سلبریتی نبودم احتمالاً واکنش بدی نشان می‌دادم اما خونسردی خود را حفظ می‌کردم زیرا نمی‌خواستم یک صحنه جنجالی بسازم.»

برای توصیف حادثه دوم، پریتی ویدیویی را که توسط پاپاراتزی گرفته شده است به اشتراک گذاشت. او افزود: “می توانید حادثه دوم را در اینجا ببینید. من باید سوار هواپیما می شدم و این مرد معلول مدام سعی می کرد جلوی من را بگیرد. در طول این سال ها او مرا به خاطر پول مورد آزار و اذیت قرار داده است و هر وقت توانستم آن را به او داده ام. این بار وقتی پول خواست گفتم ببخشید امروز پول نقد ندارم فقط کارت اعتباری دارم. خانمی که همراه من بود مقداری پول از کیفش به او داد.او آن پول را به سمت او پرتاب کرد زیرا کافی نبود و شروع به پرخاشگری کرد. همانطور که می بینید او مدتی ما را دنبال کرد و تهاجمی تر شد.چرا عکاسان به جای خنده و فیلم گرفتن جلوی آن مرد را نگرفتند تگر به کسی آسیب می رسید من مقصر می بودم به خاطر سلبریتی بودنم هم من مورد سرزنش قرار می گرفتم و هم دنیای بالیوود چهره ای منفی پیدا می کرد.

همچنین بخوانید :  فیلم Emergency کانگانا رانات به مورد انتظارترین فیلم بالیوودی سال 2024 تبدیل شد. به لحاظ پرانتظارترین بالاتر از Singham Again و بول بولیا 3

او در پایان در مورد بچه هایش گفت که :آنها نوزاد هستند و باید مانند نوزادان با آنها رفتار شود نه افراد مشهور.”

سلمان خان

بعد از اینکه سلمان خان عکسی بدون تی شرت از خودش منتشر کرد، روز شنبه عکسی دیگر از خودش به اشتراک گذاشت.او در توضیح این پست نوشت: «آرامش».

به محض اینکه سلمان این تصویر را به اشتراک گذاشت، هواداران به ابراز عشق پرداختند و گفتند: “ما با تماشای تو آرامش پیدا می کنیم. بله تو خود آرامش هستی.”

وارون داوان و همسرش

وارون داوان و ناتاشا دالال بیرون از یک کلینیک دیده شدند و گمانه زنی های حاملگی آنها دوباره جرقه زده است. این زن و شوهر با عجله در حال خروج از شهر دیده شدند.وارون و ناتاشا در 24 ژانویه 2021 ازدواج کردند و بیش از 2 سال از ازدواج آنها می گذرد، بنابراین گمانه زنی ها در مورد بارداری آنها اصلا تعجب آور نیست.

وارون و ناتاشا معشوقه های دوران کودکی هستند و عروسی این دو برای طرفداران تعجب آور نبود. هر دوی آنها یک عروسی صمیمی در لوناوالا برگزار کردند، جایی که فقط کاران جوهر از صنعت بالیوود حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا