اخباراخبار عمومی

انتقاد فیلم ساز ونکاتش ماها از فیلم KGF 2 ؛ طرفداران خشمگین یاش تهدید کردند فیلم های او را ممنوع می کنند

کارگردان ونکاتش ماها با انتقاد از فیلم  هندی KGF 2 خود را وارد یک جنجال کرد. فیلمسازی که با فیلم هایی مانند C/o Kancharapalem و Modern Love Hyderabad شناخته می شود، بازیگر یاش را بی عقل و بی فکر خواند. او در یک میزگرد با فیلمسازان دیگر از جمله ناندینی ردی، ایندراگانتی موهانا کریشنا، شیوا نیروانا و ویوک آتریا گفتگو می کرد. ونکاتش شخصیت قهرمان KGF ،راکی بای ، با بازی یاش را به شدت مورد انتقاد قرار داد. نظرات او مورد پسند طرفداران یاش قرار نگرفت و حالا آنها خواستار عذرخواهی او می شوند وگرنه فیلم های این فیلمساز را تحریم می کنند.

در طول مصاحبه میزگرد، کارگردانان در یک گفتگوی آزاد نظرات خود را در مورد فیلم به اشتراک گذاشتند. ونکاتش ماها از شخصیت یاش با کلمات عجیب و بد انتقاد کرد و او را نیچ کمینه کوته(اصطلاحی به معنی سگ پست) خطاب کرد. در حالی که این را می گفت، او عصبانی به نظر می رسید زیرا با پراشانت نیل مشکل شخصی دارد.

ونکاتش گفت که طرح KGF 2 که بین راکی (یاش) قهرمان داستان و مادرش است پوچ است. کارگردان گفت که دوست ندارد راکی به جای کمک به مردم در KGF، تمام پول را گرفته و در آب غرق کرده است. او گفت، آیا او یک neech kameen kuthe نیست (اصطلاحی که در برخی فیلم‌های تلوگو به کار می‌رود که به «سگ پست» ترجمه شده است). هزاران نفر (کارگران KGF) بودند، او می توانست برای آنها خانه بسازد، اما بقیه طلاها را دور می ریزد.در حالی که بخشی از جامعه با نظر او موافق بودند، طرفداران KGF و یاش خشمگین شدند و بسیاری از طرفداران خواستار عذرخواهی شدند و اگر فیلمساز موفق به این کار نشود، آن ها تهدید کردند که فیلم های او را ممنوع خواهند کرد.

همچنین بخوانید :  سانی دئول در نقش هانومان در فیلم رامایانا

در جدیدترین خبرها خواندم که ونکاتش ماها عذرخواهی کرده ولی نظرش همان نظر اولی هست.چندین کاربر اینترنتی در توییتر ماها را به دلیل ابراز نظر نامطلوب خود در مورد KGF 2 ترول کرده اند. آنها همچنین از او خواستند که به خاطر توهین به فیلم کانادایی (Kannada) عذرخواهی کند.این کارگردان گفت: از اینکه از چنین زبانی به عنوان فیلمساز استفاده می کنم متاسفم و قصد ندارم هیچ زبان یا سینمایی را هدف قرار دهم. من به خاطر زبانم عذرخواهی می کنم، اما نظر خودم را پس نمی گیرم. همچنین باید روشن کنم که هیچ زبان یا فیلم خاصی را هدف قرار نداده ام.

ماها همچنین تصریح کرد که او از کسی سوء استفاده نکرده است اما از اصطلاح نامناسب Rowdy Alludu اثر Chiranjeevi استفاده کرده است که آنها برای توصیف شخصیت مشکل ساز استفاده می کنند. وی افزود: نظر خود را به نمایندگی از بخش کوچکی از مردم بیان کرد که با گفته های او موافق بودند. قصد من این بود که بگویم همه نوع فیلم را باید به یک اندازه دوست داشت. سخنان من در مورد شخص خاصی از زندگی واقعی نبود، من از یک فرد تخیلی سوء استفاده کردم. اما اکنون من که یک فرد واقعی هستم به طرز وحشتناکی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرم و تصاویر [نامناسب] من ساخته می‌شود. امیدوارم به نظر من احترام بگذارید و به همه نوع فیلم ها احترام بگذارید”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا