اخباراخبار فیلم ها

بررسی و نقد اولیه تایگر 3

بالاخره روزی که طرفداران سلمان خان و عده زیادی از طرفداران سینمای بالیوود منتظر آن بودند فرا رسید. چرا که فیلم های موفق و دنباله آنها را اکثر کسانی که طرفدار بازیگر فیلم مدنظر نباشند هم دنبال می کنند و تماشای فیلم برای آن دسته هم خالی از لطف نیست. موردانتظارترین فیلم ماه، تایگر 3، وارد سینما شد. این سومین قسمت از فرنچایز تایگر است.

داستان با معرفی عمران هاشمی به عنوان مامور آی اس آی آغاز می شود. این یک داستان پشتیبان است که نشان می دهد چگونه کاترینا کایف با نام مستعار زویا به ISI پیوست. سپس داستان به سمت تایگر می رود که در «Mission Time pass» است. نجات همکار RAW او، گوپی (Gopi) است که حقیقتی تکان دهنده را برای او آشکار می کند. سپس همه چیز درباره عمران هاشمی با نام مستعار آتیش و جاه طلبی او برای تصدی پست نخست وزیری پاکستان است. او طرحی را طراحی می کند که می تواند هر دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد، البته تایگر وجود دارد. او چگونه می تواند اجازه دهد که «ساسورال» خود یعنی پاکستان در خطر باشد؟ (ساسورال به معنای خانه پدری می باشد…) او از کمک تیم خود برای نجات پاکستان از دیکتاتوری و به نوبه خود هند برای اطمینان از برقراری صلح بین دو کشور برخوردار است. او چگونه این کار را انجام می دهد؟ فیلم را ببینید تا بدانید.

نقاط قوت فیلم:

تایگر 3 یک درام اکشن بی سابقه است و این بخشی است که سازندگان آن را کاملا جدی گرفته اند. داستان از لندن شروع می شود و زندگی زویا را فاش می کند و سپس در کشورهای مختلف از جمله اتریش، روسیه، ترکیه و غیره می گذرد. صحنه ورود تایگر با موتور و صحنه تعقیب و گریز، قابل ستایش است. سلمان خان در مصاحبه با ورایتی فاش کرد که این سخت ترین صحنه بود و حالا می دانیم چرا. کارگردان مانیش شارما با تایگر 3 سطح فیلم‌های اکشن را یک درجه بالاتر برده است. کاترینا کایف در نقش زویا به خوبی تمام سکانس‌های اکشن را اجرا کرده است. او در عین حال خشن و زیبا است. نیازی به گفتن نیست که ترکیب سلمان خان و کاترینا کایف روی صفحه نمایش مانند یک ترقه است. شخصیت شرور، عمران هاشمی در نقش آتیش رحمان به طرز شگفت انگیزی خوب است. او با موفقیت توانست برچسبی که سالها به او زده میشد یعنی توانایی اصلی در فقط صحنه های بوسه در فیلمهایش را بشوید و ثابت کرد که می تواند نقش های مختلفی را نیز ایفا کند. بازیگران مکمل نیز شامل Kumud Mishra است که برای مدت طولانی بخشی از تیم تایگر بوده و با شخصیت خود زندگی می کند.

همچنین بخوانید :  Dhoom 4 بدون آبیشک باچان؟ این بازیگر یک بار واکنش قاطعی به این شایعات نشان داد.

 دیدنی ترین قسمت های تایگر 3 زمانی است که شاهرخ خان به عنوان پاتان به سلمان خان می پیوندد. او به سادگی برجسته است و تماشای تایگر و پاتان با هم لذت بخش است. ورود شاهرخ خان در یک مقطع خاص اتفاق می افتد زیرا او کسی است که تایگر را نجات می دهد. اکشن و هیجان در فیلم کمی غیرواقعی به نظر می رسد، اما دوستی بین دو شخصیت اصلی بسیار خوب است.

صحنه ی اوج فیلم نیز حضوری کوتاه از هرتیک روشن در نقش کبیر از جنگ دارد. ورود او فقط یک تیزر برای جنگ 2 بود.

اما نقطه ضعف فیلم:

 

چیزی که در مورد تایگر 3 چندان عالی نیست، خط داستانی آن است. تعلیق در اولین دقایق فیلم آشکار می شود. (مخاطب خیلی زود متوجه می شود که قرار است در فیلم چه اتفاقی بیفتد.) سرعتش سریع است، اما به اندازه دو فیلم قبلی این مجموعه هیجان انگیز نیست. موسیقی فیلم نیز متوسط است. ما دلتنگ آهنگ هایی مانند Dil Diya Gallan، Mashallah و Swag Se Swagat از قسمت های قبلی فرنچایز شدیم. Riddhi Dogra و Ranvir Shorey در فیلم کاملاً تلف شده اند. آنها به سختی چند صحنه در فیلم دارند و نقش مهمی برای ایفای آن ندارند. صحنه های احساسی فیلم می توانست بهتر فیلمبرداری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا