اخباراخبار فیلم ها

تحسین شاهرخ خان از تریلر Fighter

Fighter اولین نسخه بزرگ بالیوود در سال 2024 است. تریلر با استقبال زیادی از طرف همه روبرو شد. در حالی که فیلم با تاپ گان مقایسه می شود، مردم از دیدن اولین فیلم اکشن هوایی از بالیوود خوشحال می شوند. هرتیک روشن در نقش شمشیر پاتانیا در فیلم فوق العاده به نظر می رسد. او نقش رهبر اسکادران را بازی می کند. از طرفی دیپیکا پادوکون ((مینال چوهان)) است. این دو ستاره در تریلر فوق العاده به نظر می رسند. این سومین همکاری دیپیکا پادوکون با سیدارت آناند است. پاتان در سال 2023 اولین موفقیت 1000 کروری برای یاش راج فیلمز بود و زمینه را برای یک سال شگفت انگیز 2023 برای بالیوود فراهم کرد.

واضح است که برخی از طرفداران پاتان را با Fighter مقایسه می کنند. فیلم شاهرخ خان برای سکانس های اکشن با اکتان بالا و موزیک پس زمینه مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. ورود این سوپراستار یکی از بهترین ها در سال 2023 بود. به نظر می رسد شاهرخ تریلر Fighter را دیده و برای سیدارت آناند کلماتی ستودنی داشته است. به نظر می رسد این دو در روز انتشار تریلر با هم ملاقات داشته اند. شاهرخ از ظاهر شرور و بدلکاری های فیلم خوشش آمده است. اما چیزی که او را بیشتر تحت تاثیر قرار داد CGI بدون نقص Fighter بود.

(CGI مخفف Computer-Generated Imagery به معنای “تصویرسازی تولید شده توسط کامپیوتر” است. CGI یک تکنیک گرافیکی کامپیوتری است که برای ایجاد تصاویر یا انیمیشن‌های دیجیتالی استفاده می‌شود.)

 این فیلم در خارج از کشور به ویژه در بازار آمریکای شمالی ایالات متحده و کانادا به خوبی پیگیری می شود. مانند پاتان، در آلمان نیز خوب عمل می کند.

همچنین بخوانید :  تولد 30 سالگی آلیا بات

طبق آخرین به‌روزرسانی‌های باکس آفیس، Fighter میزان 3.72 کرور درآمد ناخالص (به استثنای صندلی‌های مسدود شده) را از طریق رزرو قبلی به مجموعه خود اضافه کرده است. این رشد تنها 27 درصد در مقایسه با رقم ناخالص دیروز یعنی 2.92 کرور است. تاکنون حدود 1.14 میلیون بلیت فروخته شده است. تنها دو روز مانده به پایان کار، کارها باید به سرعت پیش برود، وگرنه این کارگردانی سیدارت آناند می تواند در موقعیتی مشکل ساز قرار گیرد.

حتی در مقایسه با دیگر اکشن های 2023 پاتان و تایگر 3، این فیلم مطابق انتظارات نیست. در همان بازه زمانی، پاتان، مجموعه‌ای به اندازه 21 کرور ناخالص به دست آورد که کمی کمتر از 6 برابر درآمد فعلی فایتر است. تایگر 3 سلمان خان نیز بیش از 3 برابر با پیش فروشی در حدود 12.30 کرور بود.

این فیلم با بودجه 250 کرور ساخته شده است و مدت زمان آن حدود 166 دقیقه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پیش فروش و هیاهوی فیلم خیلی پایینه 😢😢 از تریلر که راضی بودم و فیلم هم داستان جالبی داره و یطورایی اشاره مستقیم داره به جنگ با پاکستان که خیلی بالیوود پسنده دیگه نمیدونم چرا پیش فروش خیلی ضعیف عمل کرده 🤔🤔 البته میشه اینم گفت که مردم از بس سال قبل رفتن سینما دیگه پولی نمونده براشون 😬😂😂 نمیدونم چرا ولی دلم خیلی به سال دوهزار بیست و چهار خوش نیست و روی فیلم خاصی هایپم نمی یاد ولی فقط منتظر ولکام سه آکشی کومارم دیگه هیچ یکمم فیلم سینگام بعدی 😬💞💞💞🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا