اخباراخبار هنرمندان

ترول شدن شاهد کاپور وقتی می خواست از سوناکشی در مقابل نظر کارینا کاپور دفاع کند

برنامه کاران جوهر، کافی با کاران، همیشه منبع این بوده است که چه کسی با چه کسی قرار ملاقات می گذارد، چه کسی به چه کسی حسادت می کند و چه کسی دیگری را هدف قرار می دهد. این بار این شاهد کاپور بود که دوست دختر سابق خود کارینا کاپور خان را هدف قرار داد.چرا که قبلاً ، کارینا، دوست صمیمی آن زمان شاهد یعنی سوناکسی سینها را هدف قرار داده بود.

بازیگران Jab We Met در قسمت های مختلف این برنامه حضور داشتند. در حالی که کارینا در مورد بازیگر دابانگ که همبازی شاهد در فیلم راجکومار بود (سوناکشی) چیزی گفت، شاهد تصمیم گرفت جواب آن حرف را به کارینا پس بدهد.

اما شاهد کاپور به‌دلیل بیانیه‌اش به جای اینکه مورد تقدیر قرار بگیرد و بقولا جواب دندان شکنی داده باشد، به طرز وحشیانه‌ای مورد ترول شدن قرار گرفت، در حالی که در حین دفاع از سوناکشی سینها و پاسخ به کارینا کاپور خان، با یک گاف بزرگ روبرو شد. برای دانستن این داستان جالب و واکنش کاربران اینترنتی به آن ادامه این مطلب را بخوانید.

 در قسمتی از برنامه کافی با کاران، مجری برنامه از کارینا خواست که یک شغل جایگزین برای بازیگران بالیوود داشته باشد. او می خواست بداند اگر سوناکشی بازیگر نمی شد، مشخصات شغلی او چگونه بود؟ کارینا پاسخ داد: «زن خانه دار. من او را به عنوان یک زن خانه دار می بینم.

این حرف کارینا شاهد را عصبانی کرد تا اینکه وقتی شاهد با سوناکشی سینها در برنامه ظاهر شد تصمیم گرفت جواب آن حرف را بدهد. یکی از اظهارات او این بود: «سوناکشی سینها خیلی فراتر از این است که فقط یک زن خانه دار ستاره باشد.

همچنین بخوانید :  توضیحات سوباش گای در مورد کالنایاک پس از پست سانجی دات به مناسبت 30 سالگی فیلم ، نوید یک سورپرایز ویژه در ماه اوت را می دهد.

کاربران اینترنت این بازیگر را ترول کردند که نقش یک زن خانه دار را تحقیر آمیز جلوه داده است. کاربری نوشت: مردم می توانند به راحتی در تجارت و بیزینس موفق باشند اما نمی توانند به راحتی خانه دار شوند. این کار خسته کننده ترین کار بدون هیچ قدردانی ای است.» یکی دیگر از کاربران نوشت: « خانه دار بودن توهین است؟!!»

یکی از کاربران اشاره کرد که همسر شاهد کاپور، میرا راجپوت، نیز یک خانه دار است. این کاربر نوشت: «همسرش هم خانه‌دار است. «جوری که او می‌گوید «فقط یک زن خانه‌دار» من را خیلی عصبانی می‌کند! مثل اینکه خانه داری کار شایسته ای نیست یکی دیگر از کاربران نوشت: خانه‌داری یکی از خسته‌کننده‌ترین شغل‌های دنیا و بی قدردانی خاصی است.

یکی از کاربران حتی از کارینا دفاع کرد و گفت که منظور او از خانم خانه دار آنگونه که شاهد کاپور واکنش نشان داد نبود. این کاربر نوشت: «فکر نمی‌کنم کارینا توهینی کرده باشد. اداره خانه سخت ترین کار است و در ازای آن چیزی دریافت نمی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا