نظرات کاربران توئیتر درباره امتیاز و بررسی فیلم Adipurush: یک تاکتیک تبلیغاتی ساختگی؟
جاهطلبانهترین پروژه کارگردان اوم راوت، Adipurush (آدیپوروش)، آماده است تا در تاریخ 16 ژوئن در سینماها به نمایش درآید. تنها سه روز قبل از اکران آدیپوروش، اولین نقدهای توئیتری این فیلم منتشر شده است. یکی از نام های کاربری توئیتر حتی چهار ستاره از پنج ستاره را به بازیگر پرابهاس داد و آن را یک شاهکار «بصری خیرهکننده» خواند. اما، چنین بررسیهای مثبت اولیه، کاربران توئیتر را شکاکتر کرده است. آنها از طریق توییت های مختلف به رتبه بندی ها واکنش نشان داده اند.
در 12 ژوئن، حساب توییتری به نام Always Bollywood از Adipurush تمجید کرد. آنها در توئیتی نوشتند: «فیلم از نظر بصری فیلمی خیرهکننده و جذاب است، که باعث میشود در حین تماشا احساس کنیم که در واقع در آن دوران الهی هستیم… احساسی که پس از تماشای این فیلم به ما دست میدهد فراتر از گفتار است… حکم: باید تماشا کرد.
همراه با این توییت، پوستری از پرابهاس در نقش رام نیز در پلتفرم میکروبلاگینگ به اشتراک گذاشته شد. در حالی که برخی از کاربران و طرفداران پرابهاس هیجان خود را در مورد فیلم آینده ابراز کرده اند، برخی آن را یک تاکتیک تبلیغاتی ساختگی می دانند. برخی از نظرات منتقدان شبکه های اجتماعی را ببینید.
یکی از کاربران توجیه کرد: «از هیچ نقدی غافل نشوید، الان وقتی است که تا زمان تماشای فیلم نباید به کسی اعتماد کنیم… «فیلم شانزدهم اکران می شود. چطور میتوانی بدون تماشا کردن چیزی بگویی؟» برخی از نظرات دیگر عبارتند از: “به نظر می رسد نقد و بررسی های پولی شروع شده است” و “چقدر برای این نقد و بررسی دریافت کرده اید؟”