اخباراخبار فیلم ها

آتلی برای کارگردانی پروژه بعدی خود با سلمان خان به جای آلو آرجون همکاری خواهد کرد؟

آلو آرجون و کارگردان، آتلی می توانستند یک ترکیب قدرتمند بازیگر-کارگردان را تشکیل دهند. گزارش‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد بازیگر پوشپا 2 در پروژه بعدی با کارگردان جوان همکاری خواهد کرد. طرفداران نیز از این به روز رسانی بسیار هیجان زده شدند. با این حال، به نظر می رسد که این همکاری به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد. آخرین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که آتلی و آلو آرجون فعلاً همکاری نخواهند کرد.

طبق گزارشی در Telugu360، ظاهراً فیلم آلو آرجون و آتلی کنار گذاشته شده است. گفته می شود که دلیل آن دستمزد آتلی است. گفته می شود که سازنده جوان درخواست دستمزد ۸۰ کروری داشته است. در این گزارش آمده است که Geetha Arts که تامین کننده مالی پروژه است، به نظر نمی رسد که آماده خرج این همه پول باشد و از این رو، فیلم در معرض خطر قرار گرفته است. اما خوب، اگر آتلی با آلو ارجون کار نمی کند، در ادامه فیلم با چه کسی آغاز می شود؟

طبق آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها، گفته می‌شود که آتلی در مرحله نهایی قرار دارد تا فیلمنامه فیلم را با سلمان خان نهایی کند. اگر همه چیز درست شود، کارگردان ممکن است به زودی کار روی این پروژه را آغاز کند. طبق گفته‌ها، شرکت سان پیکچرز قصد دارد سرمایه‌گذاری این پروژه را بر عهده بگیرد. آتلی و سلمان خان ممکن است به زودی این خبر را اعلام کنند. در حال حاضر سلمان خان فیلمی با ساجد نادیادوالا روی کارت دارد. نام آن سیکندر است.

همچنین بخوانید :  سونیل شتی در مورد شاهرخ خان : او مطمئن ترین مردی است که تا به حال دیده ام.

پس از موفقیت فیلم جوان شاهرخ خان به کارگردانی آتلی، او به یکی از محبوب ترین کارگردانان جنوب و همچنین بالیوود تبدیل شده است. او با جوان یکی از موفق ترین فیلم های تجاری سال 2023 را ارائه کرد. این فیلم بیش از 1000 کرور در گیشه جهانی فروش داشت. به نظر می رسد او با فیلم بعدی خود با سلمان خان بار دیگر همان جادو را خلق کند. با نفس بند آمده، طرفداران منتظر این اعلامیه بزرگ هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام
    میشه در مورد بودجه فیلم ستاره زمین پر و ساخت این فیلم یک بسته معلوماتی پست کنی؟

  2. خب مثل اینکه سلمان هم مثل شاهرخ داره سر عقل میاد
    باید تا اونجا که میتونن از کارگردان های بنجل بالیوود دوری کنن
    اینقدر گند زدن به کریر خان ها که بنجل هایی مثل پرابهاس ادعای بزرگترین سوپراستاری هند رو دارن
    کارگردان انیمال هم میتونه انتخاب خوبی واسه فیلم بعدی شاهرخ یا سلمان باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا