اخباراخبار هنرمندان

آتلی در مورد پروژه بعدی اش با شاهرخ خان می گوید و وعده فیلمی بهتر و بزرگتر از جوان می دهد.

فیلم جوان، بزرگترین موفقیت در کارنامه شاهرخ خان است. با جوان یک کارگردان برجسته در بالیوود ظهور کرد و آن آتلی کومار بود. او یک ستاره در جنوب است و در اولین کارگردانی خود در کنار سوپراستار درخشید. پس از جوان، سر و صدای زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه آتلی قرار است با شاهرخ خان کار کند و آن مورد ساخت جوان 2 است. با این حال، آتلی چیزی در مورد آن تایید نکرد اما قول داد که یک فیلم دیگر با این سوپراستار دوباره استارت بزند.

 در مصاحبه او با ABP وقتی از او در مورد امکان همکاری با شاهرخ خان پرسیده شد، گفت: “البته حتماً سوژه ای بهتر از جوان را انتخاب خواهم کرد و حتماً پیش او خواهم رفت. من آن را روایت می کنم، اگر او دوست داشته باشد، قطعاً این اتفاق می افتد.»

چه کسی میتواند شیفته‌ی این فوق‌ستاره نباشد؟ مخصوصا وقتی بیشتر با او آشنا بشوی، دیگر دلت نمیخواد شیفته‌ او نشوی. آتلی تا سر حد پرستش عاشق این سوپراستار و شخصیت کاریزماتیک او هست. در همان مصاحبه، او از شاهرخ خان با تحسین فراوان صحبت کرد و گفت: «من عاشق همه‌ی فیلم‌هاشم، از دل‌ واله گرفته تا کوچ کوچ هوتاهه و اُم شانتی اُم و چنای اکسپرس و الی آخر. به نظرم، ایشون چهره‌ی سینمای هندوستان برای کل دنیاست. بنابراین کار کردن با آقای شاهرخ خان، یه آرزوی بزرگ بود. خوشبختانه من تونستم این کار رو تو پنجمین فیلمم انجام بدم. خدا لطف کرد و فکر می‌کنم به‌خوبی از پسش بر اومدم.»

همچنین بخوانید :  سلمان خان در روز عید، عکسی خانوادگی به هواداران خود هدیه داد

آتلی و شاهرخ خان اخیراً به عنوان بهترین کارگردان و بازیگر مرد در جوایز Dadasaheb Phalke Awards 2024 تقدیر شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. امیدوارم یه فیلم جدید بسازن
    جوان فیلم خوبی بود ولی دو نقشه بودن شاهرخ خیلی رو مخم بود خیلی کار خزیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا