اخباراخبار هنرمندان

آلیا بات به عنوان قهرمان اصلی فیلم دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز

آلیا بات، بازیگر بالیوودی، قرار است اولین زنی باشد که تیتر یک فیلم در دنیای جاسوسی یاش راج فیلم می شود. (فیلمی زن محور) در این گزارش آمده است که این فیلم که آلیا قرار است در آن نقش یک “عامل بسیار ماهر یا برجسته” را بازی کند، در سال 2024 تولید خواهد شد.

این دنیای جاسوسی که توسط تهیه کننده آدیتیا چوپرا ساخته شد، با فرنچایز تایگر با بازی سلمان خان و کاترینا کایف آغاز شد، با Ek Tha Tiger (2012) و Tiger Zinda Hai (2017) شروع شد و با War (جنگ) (2019) با بازی هرتیک روشن و تایگر شروف ادامه یافت. آخرین قسمت جهان جاسوسی، پاتان، با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام، بزرگترین موفقیت هند در سال تاکنون بوده است.

یک منبع تجاری به Variety گفت: «آلیا بات یکی از بزرگترین سوپراستارهای کشور ما امروز است و نقش یک مامور فوق العاده در دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز مانند شاهرخ خان، سلمان خان و هرتیک روشن را بازی خواهد کرد. این یکی دیگر از نمایش های اکشن حماسی خواهد بود که مردم را هیجان زده می کند. این فیلم اکشن جهان جاسوسی یاش راج فیلمز را بیشتر گسترش می دهد.

آلیا به شکلی کاملاً جدید و دیده نشده در این فیلم که هنوز بدون عنوان است ارائه خواهد شد. گنجاندن او در دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز نشان می دهد که آدیتیا چوپرا هیچ بخش مخاطبی را از معادله این فرنچایز(سری) خارج نمی کند. آلیا بزرگترین سوپراستار در میان جوانان و نسل Z هند است و همچنین یکی از محبوب ترین بازیگران زن نسل ما است. بازی او در نقش یک جاسوس تزریق کننده آدرنالین تمام عیار(اوج هیجان)، یک تازگی بزرگ برای همه مخاطبانی است که او به آن ها توجه می کند.

همچنین بخوانید :  OMG 2 با بازی آکشی کومار به صورت اینترنتی منتشر می شود.

آدیتیا چوپرا درباره آلیا به‌عنوان بازیگری که می‌تواند به تنهایی یک فرنچایز در جهان جاسوسی را راه‌اندازی کند، بسیار خوش‌بین است و او تمام تلاش خود را می‌کند تا این پروژه را در مقیاسی شگفت‌انگیز اجرا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا