اخباراخبار هنرمندان

آیا شاهرخ خان در فیلم Dhoom 4 حضور می یابد؟

امروز در یک گزارش عجیب و غریب، شایعاتی در مورد همکاری شاهرخ خان و سیدارت آناند برای Dhoom 4 پس از موفقیت عظیم پاتان منتشر شد. شاهرخ خان با اکشن و بازیگری خود در پاتان همه را تحت تأثیر قرار داده است و جریان را برای بالیوود تغییر داده است. همین چند ساعت پیش، یک حساب کاربری در توییتر با تیک آبی و نام سیدارت آناند ادعا کرد که او و شاهرخ خان برای Dhoom 4 با هم همکاری خواهند کرد. این حساب پیش از اینکه در ساعت 7 بعد از ظهر ادعا کند که خبر مهمی را اعلام خواهد کرد، یک نوع شمارش معکوس ارسال کرد. هنگامی که این توییت منتشر شد، جعلی و فتوشاپی به نظر می رسید.

آیا سیدارت آناند ،همکاری با شاهرخ خان را در Dhoom 4  اعلام کرد؟

خب، اخبار عجیب و شایعات تکان دهنده به سرعت پخش می شود و شاهرخ خان و سیدارت آناند امروز درگیر این شایعات شده اند. اخبار سرگرمی و رسانه های اجتماعی با به روز رسانی Dhoom 4 که جعلی است، سر و صدا می کنند. حساب دارای یک تیک آبی است که این روزها البته تیک آبی را  میتوان با چند دلار خریداری کرد. و از این رو، به نظر می رسد که یک طرفدار یک حساب کاربری جعلی را برای ایجاد هیاهو پیرامون شاهرخ خان و Dhoom 4 ایجاد کرده است. این اکانت همچنین ادعا کرده است که فردا نقش منفی Dhoom 4 را معرفی می کند.

این حساب جعلی در توئیت خود نوشت :

این به روز رسانی برای طرفداران در اینجا است…!!!
فیلمبرداری به زودی شروع می شود. (به روز رسانی خبر در مورد نقش منفی فیلم ، فردا).
من خیلی هیجان زده ام که با شاهرخ کار کنم…!!!

همچنین بخوانید :  تایگر 3: هواداران سلمان خان در روز استقلال عیدی می گیرند؟ تصاویر لو رفته از فیلمبرداری

موفقیت پاتان باعث شد که طرفداران از شاهرخ خان درخواست کنند در Dhoom 4 بازی کند.

گزارش و شایعات در مورد شاهرخ خان برای بازی در Dhoom 4 سالهاست که مطرح شده است! از سال 2014 است که طرفداران شاهرخ خان به دنبال دیدن او در این سری هستند. و پس از موفقیت پاتان، یک نظرسنجی انجام شد که از طرفداران دیگر پرسیده شد که آیا دوست دارند شاهرخ را در Dhoom 4 یا Don 3 ببینند. اکثریت طرفداران به Dhoom 4 رای دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا