اخباراخبار فیلم ها

آیا پاتان 2 ساخته می شود؟ همچنین حقایقی جالب از پاتان

پاتان شاهرخ خان از موفقیت چشمگیری  برخوردار است. این فیلم بیش از 500 کرور درآمد داشته و چندین رکورد را شکسته است. . در حالی که تب پاتان هنوز بالاست، شاهرخ خان ابراز خوشحالی کرد و به پرتعدادترین سوالات مطرح شده پاسخ داد.هنگامی که از شاهرخ خان در مورد دنباله پاتان پرسیده شد، او گفت که افتخار خواهد کرد که بخشی از دنباله پاتان باشد.

سیدارت آناند، کارگردان، درباره ساخت دنباله پاتان صحبت کرد. تیم پاتان برای اولین بار پس از اکران در کنفرانس رسانه ای موفقیت فیلم شرکت کرد. شاهرخ، دیپیکا و جان در کنفرانس پرشوق و ذوق به نظر می رسیدند. سیدارت در کنفرانس گفت: “پاتان آی های، پاتان هوی های های. Uske baad kya banaenge?”(پاتان آمده است.بعد از آن چی خواهید دید؟ و سپس جمعیت پاسخ دادند: “پاتان 2”. سیدارت پاسخ داد: انشاءالله.شاهرخ خان یک کت و شلوار تمام مشکی را انتخاب کرد در حالی که دیپیکا یک لباس گلدار به تن کرد. آنها با هم فوق العاده زیبا به نظر می رسیدند.

شاهرخ سپس افزود: ” این روز بزرگی برای من و خانواده ام است. ما مدتی است که این شادی را تجربه نکرده ایم. هر وقت او (سیدارت آناند)از من بخواهد که پاتان 2 را انجام دهم، این کار را خواهم کرد. اگر بخواهند دنباله ای بسازند، این افتخار من است که این کار را انجام دهم.”

شاهرخ خان و  تیم کاملا صادقانه عمل کردند و به سوالات بسیاری پاسخ دادند. شاهرخ اعلام کرد که وقتی فیلم هایش موفق نمی شود، خودش را در حمام حبس می کند و گریه می کند. پادشاه رومانس(عاشقانه) همچنین از جان آبراهام، همبازی خود به خاطر کمک به او در سکانس های اکشن فیلم های پاتان قدردانی کرد. شاهرخ همچنین گفت که ممکن است فیلم های رمانتیک زیادی ساخته باشد اما همیشه می خواهد یک قهرمان اکشن باشد.

همچنین بخوانید :  سالار در مقابل دانکی: طرفداران شاهرخ خان به دلیل تصمیم سازندگان سالار مبنی بر اکران همزمان با دانکی، این تصمیم را غیرحرفه ای خواندند.

پاتان همچنین تنها در پنج روز از مرز 250 کرور  خالص در هند عبور کرد . این سریعترین فیلم هندی است که تنها در 5 روز وارد کلوپ 250 کروری شده است! پاتان همچنین تنها فیلم هندی است که در چهار از 6 روز اکرانش  بالای 50 کرور ثبت کرده است .

جدا از درآمد هنگفت،پاتان حقایق جالبی دارد که طرفداران باید بدانند.پاتان اولین فیلم بالیوودی است که به طور کامل با دوربین های IMAX فیلمبرداری شده است. بهترین کارگردان اکشن هالیوود، Casey O’Neill، برای فیلمبرداری سکانس‌های اکشن فیلم خریداری شد. صحنه های اکشن در پاتان از حرکات ویژه WWE الهام گرفته شده است. ضربه شاهرخ خان از شان مایکلز است در حالی که ضربه جان آبراهام از رومن رینز الهام گرفته شده است. دیمپل کاپادیا برای اولین بار پس از سه دهه با شاهرخ خان کار کرد. فیلم قبلی آنها با هم  Dil Aashna Hai بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا