اخباراخبار هنرمندان

احساس تعجب ویکی کوشال وقتی توجه کاترینا کایف را به خود جلب کرد.

ویکی کوشال زمانی که برای اولین بار توجه همسر کنونی خود کاترینا کایف را جلب کرد در ناباوری بود. اما وقتی از نزدیک با او آشنا شد، عاشق او شد و دوست‌داشتنی‌ترین ویژگی او، دلسوزی او نسبت به دیگران است. او همچنین از یک ویژگی  گفت که باعث می شود کاترینا او را دوست داشته باشد.

کاترینا کایف و ویکی کوشال در 9 دسامبر 2021 در راجستان ازدواج کردند. در دوران نامزدی، این زوج رابطه خود را در ملاء عام تایید نکردند. اما زمانی که آنها شروع به دیدن یکدیگر کردند، می دانستند که چیز جدی از رابطه می خواهند.

در دوران نامزدی‌مان، از همان اول میدانستیم که این رابطه جدی هست. به خاطرهمین هیچ وقت به جواب مثبت و منفی همدیگر شک نمی‌کردیم و می دانستیم ما به دنبال چیزی دائمی هستیم. ازدواج یک سوال از یک طرف و جواب از طرف دیگر نبود. ازدواج بحثی بود که ما داشتیم. ویکی در طی یک تعامل با We Are Yuvaa به اشتراک گذاشت، ازدواج بحثی بود که ما داشتیم.

با این حال، قبل از نزدیک شدن به کاترینا، ویکی در مورد خودش شک داشت. او گفت: «من برای رسیدن به این واقعیت که ((من می‌توانم)) مشکل داشتم. او اعتراف می کند که هرگز به دلیل موقعیت ستاره ای یا محبوبیت او در کشور، عاشق او نشده است. این عوامل هرگز دلیلی نبود که من عاشق او شدم. اینکه چرا عاشقش شدم به این دلیل بود که وقتی با بخش انسانی او آشنا شدم، کسی که او هست (خود واقعی او)، کاملا عاشقش شدم. من می دانستم که دوست دارم او را به عنوان همراه زندگی خود داشته باشم.

همچنین بخوانید :  عکس جدید رانویر سینگ و گمانه زنی ها درباره استایل او برای فیلم براهماسترا 2

ویکی به شکل فانتزی از کاترینا درخواست نکرد. او گفت که به همین سادگی بود: «می‌توانم شما را برای شام بیرون ببرم؟» هرچند این سوال و درخواست خودش مسیری داشت.

با این حال، توجه اولیه کاترینا برای ویکی «عجیب» بود. او گفت: «اول از همه احساس عجیبی داشتم که توجه او را جلب می کردم. من قبلاً اینطور می گفتم: “هین؟ خوب هستی؟» او یک پدیده بود. در ابتدا به وضوح آشکار بود که از خودم می پرسیدم “چرا من؟” اما او یک انسان دوست داشتنی است و زمانی که با او وقت گذراندم او را شناختم، متوجه شدم که هرگز فردی مانند او را ندیده بودم. . من هرگز نشنیده ام که او در مورد کسی چیز بدی بگوید. او نسبت به افرادی که در اطرافش هستند، نسبت به محیطی که در آن است بسیار دلسوز است، و این بزرگترین لذت من است.»

گاهی اوقات، زمانی که ویکی کوشال نمی تواند باور کند که عشق و توجه کاترینا کایف را به خود جلب کرده است. و فکر می‌کند که چه اتفاقی دارد می‌افتد؟، از او می‌پرسد که چرا او را دوست دارد. پاسخ کاترینا این است: «فقط احساس می‌کنم شما مجموعه‌ای از ارزش‌ها را دارید که من آن‌ها را تحسین می‌کنم و برای آن ارزش‌ها سرسخت هستید. شما از آن ارزش ها محافظت می کنید. بنابراین، من این را در مورد شما دوست دارم.

ویکی کوشال و کاترینا کایف هنوز در یک فیلم با هم بازی نکرده اند. این دو به صورت جداگانه مشغول پروژه های مربوطه خود هستند. در حالی که ویکی مشتاقانه منتظر اکران The Great Indian Family و سام بهادر است، کاترینا نیز بخشی از اکران بزرگ دیوالی امسال یعنی تایگر 3 است.

همچنین بخوانید :  دنباله دیگری از سانی دئول به نام Maa Tujhhe Salaam 2 ساخته می شود؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا