اخباراخبار فیلم ها

اخبار جدید از Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan

Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan قرار است روز جمعه در 4500 صفحه نمایش در هند با بیش از 16000 نمایش در روز اکران شود.

پس از شروع مناسبی برای پیش فروش، در دومین روز، رزرو در زنجیره های ملی کمی کند شد. تا روز پنج شنبه ساعت 10:30 صبح، Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan حدود ۳۵۰۰۰ بلیط در سه زنجیره ای ملی به فروش رسانده است.زنجیره ها شامل PVR, Inox و Cinepolis

این فیلم به دنبال دوبرابر کردن این میزان تا پایان روز و بسته شدن تعداد پیش فروش خود در محدوده 70000 در سه زنجیره خواهد بود. هدف پیشی گرفتن از فیم هایی مانند ویکرام ودا و لال سینگ چادا و قرار گرفتن در محدوده Tu Jhoothi Main Makkaar خواهد بود. رزرو در مراکز کوچکتر بهتر از زنجیره های ملی است.

فیلم به یک افتتاحیه حدود 15 کروری نگاه خواهد کرد. سپس امیدواریم شنبه و یکشنبه به دلیل فاکتور عید به خوبی جهش کنیم و مجموع آخر هفته خوبی را در حدود 60-65 کرور به دست آوریم. پیش فروش ها در حال حاضر کمتر از حد متوسط هستند، اما تا پایان روز پنجشنبه، می‌تواند به تعداد معقول 70000 بلیت برسد و زمینه را برای یک روز افتتاحیه مناسب فراهم کند.

صنعت سینمای هند امروز شاهد خبر تکان دهنده ای بود و آن هم مرگ پاملا چوپرا خواننده، نویسنده و تهیه کننده بود.

مرگ پاملا چوپرا

پاملا چوپرا، همسر مرحوم یاش چوپرا، مادر آدیتیا چوپرا از یاش راج فیلم (YRF) و اودی چوپرا بازیگر و مادرشوهر رانی موکرجی، به مدت 15 روز در بیمارستان بستری بود تا اینکه صبح امروز آخرین نفس خود را کشید. او 85 ساله بود.

همچنین بخوانید :  پیش فروش فیلم سالار: 100 هزار دلار پیش فروش در خارج از کشور

با توجه به درگذشت پاملا چوپرا، برنامه افتتاحیه لغو شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا