اخباراخبار فیلم ها

اخبار ساخت برهماسترا 2 و 3

فیلم برهماسترا با بازی رانبیر کاپور و آلیا بات پرسر و صداترین فیلم بالیوودی سال 2022 بود. فیلم ساخته آیان موکرجی بود. در قسمت دوم فیلم، مردم می خواهند در مورد برام دو (Brahm Dev) که پدر دو ( Dev ) است بدانند. آنها می خواهند داستان عشق آمریتا و دو را ببینند. در حالی که اخباری وجود دارد که رانویر سینگ و دیپیکا پادوکون زوج این فیلم هستند، برهماسترا 2 قبل از سال 2026 پخش نخواهد شد. این موضوع توسط کسی جز آیان موکرجی تایید نشده است.

 برهماسترا بیش از 400 کرور در باکس آفیس جهانی درآمد داشت. آیان موکرجی یکی از سخنرانان نشست رایزینگ هند بود. او گفت که برهماسترا 2 و 3 با هم فیلمبرداری می شود. او گفت که نوشتن این فیلم کمی زمان خواهد برد. او گفت که از انتظارات پیرامون فیلم آگاه است. برهماسترا در بخش هایی با انتقاد روبرو شد و برای داستان، به خصوص دیالوگ ها، کمی ترول و سوژه شد. به نظر می رسد که فیلمساز می خواهد همان را اصلاح کند. او گفت که تیم سازنده، فیلم را بدون هیچ مشکلی برای یک محصول سریع می نویسند. او گفته است: «فکر می‌کنم حدود سه سال دیگر طول می‌کشد تا برهماسترا 2 را روی پرده بزرگ ببینیم.

این فیلمساز همچنین درباره انتقادات مطرح شده صحبت کرد و گفت که از واکنش‌های متفاوت آگاه است. او گفته است: “شاید بهترین فیلم هندی سال ۲۰۲۲ باشد اما من هنوز هم این انتقاد را به وضوح می شنوم.” بدیهی است که او می خواهد این جنبه را تقویت کند. برهماسترا به خاطر جلوه های بصری که قبلاً در یک فیلم بالیوود دیده نشده بود، مورد توجه و علاقه قرار گرفت. طرفداران همچنین حضور کوتاه شاهرخ خان در نقش وانار آسترا و ناگارجونا در نقش ناندی آسترا را دوست داشتند.

همچنین بخوانید :  سالار، دانکی و تایگر 3 را قبل از اکران به لحاظ بازدید تیزر یوتیوب شکست داد.

به نظر می رسد آیان موکرجی مصمم به کار بر روی نقطه ضعف برهماسترا است. این موضوع ما را بیشتر در مورد محصول نهایی هیجان زده کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا