اخباراخبار فیلم ها

ارشد وارسی: مطمئن نیستم مونابای 3 ساخته شود. راجکومار هیرانی حتی فیلمنامه هم دارد اما ….

 سری فیلم های «مونا بای» با بازی سانجی دات و ارشد وارسی یکی از موفق‌ترین سری فیلم های بالیوود محسوب می‌شود. طرفداران بی صبرانه منتظر قسمت سوم این فیلم هستند. در این میان، ارشد احساس می کند که قسمت سوم ممکن است ساخته نشود. به پایین بروید تا بدانید چرا.

مونابای برای اولین بار در سال 2003 با بازی سانجی و ارشد در نقش های اصلی منتشر شد. پس از آن Lage Raho Munna Bhai در سال 2006 به نمایش درآمد.

ارشد وارسی در طی گفتگو با India Today، در مورد چشم انداز مونابای 3 صحبت کرد. او گفت که در این لحظه حتی مطمئن هم نیست. «مونا بای 3 ممکن است اتفاق نیفتد، این عجیب ترین چیز است. کارگردانی داریم که می‌خواهد آن را بسازد، تهیه‌کننده‌ای که می‌خواهد آن را تولید کند، مخاطبی که می‌خواهد آن را ببیند، بازیگرانی داریم که می‌خواهند در آن بازی کنند و هنوز هم این اتفاق نمی‌افتد.

این بازیگر همچنین توضیح داد که چرا ساخت قسمت سوم این فرنچایز محبوب طولانی شده است. او گفت: «موضوع این است که راجو [هیرانی] دیوانه‌وار کمال‌گرا است. او 3 فیلمنامه دارد که درخشان هستند، اما اشکالاتی وجود دارد. بنابراین، تا زمانی که او 100-200 درصد از فیلمنامه مطمئن نباشد، آن را شروع نخواهد کرد. وقتی از او می‌پرسید، همیشه می‌گوید بله، هرگز نه نمی‌گوید. وقتی از او می پرسیدچنین جوابهایی از او می شنوید: من این کار را می کنم… وقتی فیلمنامه ثابت شد، من این را دوست ندارم، من آن را دوست ندارم. زمانی که از آن مرحله عبور کرد، شروع خواهد کرد.

همچنین بخوانید :  ارباز خان از دبنگ 4 می گوید... ملاقات سلمان و ارباز با کارگردان آتلی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا