اخباراخبار فیلم ها

اعلام تاریخ فیلمبرداری فیلم “شر خان” با بازی سلمان خان و کارگردانی سهیل خان

سلمان خان بازیگر بالیوودی که آخرین بار در فیلم تایگر 3 در کنار کاترینا کایف دیده شد، قرار است در شرخان (Sher Khan) دیده شود. سهیل خان اعلام کرده بود که قصد دارد فیلمی خارق العاده و به یاد ماندنی با سلمان و کاپیل شارما کارگردانی کند. فیلمی با عنوان «شر خان» به عنوان یک ماجراجویی در جنگل تبلیغ می‌شد که در آن از جلوه‌های ویژه به صورت گسترده استفاده شده است.

طبق گزارش ها، قرار بود سلمان در این فیلم نقش یک مرد شجاع و شیردل را بازی کند اما تولید فیلم به دلایل مختلفی به تعویق افتاد. گفته می شود جلوه های ویژه دلیل اصلی توقف ساخت “شر خان” بوده است.

اما حالا، سهیل خان، برادر سلمان، تایید کرده که پروژه “شر خان” دوباره شروع به کار کرده است. او در جریان رویداد تبلیغاتی لیگ کریکت سلبریتی ها به News18 گفته است که پیشرفت های سریع تکنولوژی جلوه های ویژه باعث می شد هر بار پس از اتمام فیلمنامه شرخان، او فیلم دیگری از مارول را تماشا کند و این باعث می شود حس کند که کارش از زمان خودش عقب مانده است. او نگران بود که تا زمان اکران فیلم، جلوه های ویژه آن قدیمی و نامطلوب به نظر برسند.

سهیل حتی گفت که می‌خواهد به این فکر عادت کند که چیزی بسازد که سه سال بعد منتشر شود. او حتی گفت که فهمیده است که باید فیلمی بسازد که مربوط به آینده باشد و نه در حال حاضر مانند نحوه کار فیلم های مارول و دی سی.

همچنین بخوانید :  تصویر هنرمندان بالیوود در جشن هولی 2023

سهیل خان همچنین تایید کرد که فیلمبرداری “شر خان” در سال 2025 آغاز خواهد شد. علاوه بر این، او از برنامه خود برای کارگردانی یک فیلم کمدی رمانتیک با حضور آ‌یوش شارما در سال جاری خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلمان خان هروقت که با برادراش کار کرده اون فیلم موفقیت چندانی نداشته به غیر از دابنگ یک ،،، من نمیدونم وقتی سانجی لیلا بنسالی بهش پیشنهاد کار داده چرا هنوز از این فیلمای بنجل پیروی میکنه جدیدا سلمان خان خیلی فرق کرده با همه درگیره تو پشت صحنه فیلماش و حرف کسی رو گوش نمیده و از صفر تا صد انتخاب بازیگران و عوامل فیلم ها باید زیر نظر خودش باشه ،، از سال دو هزار هفده به بعد هر چی ساخته همش اکشن در صورتی که تو فیلمهای درام و خانوادگی هم همیشه سری تو سرا داشته پروژه های آیندش هم همش اکشنه 🤔😢

    1. آره
      از یه زمانی به بعد همش داره اکشن بازی می کنه و تنوع ایفای نقشهاش از بین رفته

      1. سلمان خان بازیگر خوبیه ولی نباید با کارگردانان سطح پایین کار کند واینکه اکشن کار میکند به نظر من به خاطر اینه که در صحنه ها وفیلم های اکشن از صحنه های رمانتیک کمتر استفاده میشود چون سلمان خان آدم رمانتیکی نیست ولی در عوض شاهرخ خان و یا رانبینر خیلی رمانتیکند

        1. بازیگرند و هر نقشی رو میتونن پیاده کنن رمانتیک یا اکشن فرقی نداره سلمان خان قبل از شاهرخ خان با فیلم های رومانتیک و درام محبوبی شناخته شده بوده فیلمهایی مثل مین پیار کیا ، ساجن و هم آپکه هه کان فیلمهای رومانتیک بزرگی از سلمان خان هستن که قبل از عاشقانه های شاهرخ خان محبوب شده بودن و تو هم دوره شاهرخ خان هم فیلمهای رومانتیک و درام محبوب و بزرگ بازم زیاد داره مثل هم دل چودکه صنم ، ترینام ، هم سات سات هین ،چوپکه چوپکه و خیلی فیلم های دیگه کلا بازیگران که خوب باشن و بلد باشن هر نقشی رو میتونن بازی کنن مهم کارگردان و داستان فیلمه ،،،، شاهرخ خان فنم ولی چون گفتی سلمان خان نمیتونه رومانتیک خوب اجرا کنه خواستم بگم در اشتباهید ،،، سه خان بالیوود همیشه باید بنظر من مورد احترام قرار بگیرن از طرف بالیوود دوستان و یکی از دلایلی که باید مورد احترام قرار بگیرن اینکه همیشه در هر موضوع فیلمی اعم از اکشن کمدی درام رومانتیک و غیره بلاک بیشتر داشتن نه فقط در یه حالت مثلا اکشن 😬😘🙏

    2. من یه سلمان فنم ولی انصافا فیلم های این سه چهارساله ش اصلا نه قابل دفاع بوده نه در شان خودش
      موندم ب قول شما اینهمه کارگردان خوب چرا با هرچی داغونه فیلم میسازه

      1. نظر من در مورد سالهای اخیره چون دراین سالها سلمان خان با زوجهای هنریش فاصله ی سنی بیشتری داره انگار معذب شده وصحنه های رمانتیک بازی نمیکنه واز زنها فراریه وگرنه من کل فیلمهای سلمان رو دیدم و یک سلمان فن دو آتیشه هستم و سلمان بای یک هنرمنددوستداشتنی و یک عشق واقعیه ( سلمان بایجان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا