اخباراخبار فیلم ها

بابی دئول در حال مذاکره برای ایفای نقش منفی فیلم با بازی سیف علی خان

پریادارشان برای یک دوره پرمشغله آماده می شود. او پس از موفقیت فیلم طنز اجتماعی Corona Papers «کاغذهای کرونا» (آوریل ۲۰۲۳)، به سراغ مجموعه‌ای متنوع از پروژه‌ها می‌رود، از جمله دو فیلم هندی و یک فیلم هیجان انگیز مالایایی. یکی از پروژه‌های هیجان‌انگیز، یک فیلم هندی با بازی سیف علی خان در نقش اصلی است. گزارش‌ها حاکی از داستانی گیرا با بازی خان در نقش چالش‌برانگیز یک آدم کور است. گفته می‌شود این بازیگر علاقه زیادی به این پروژه نشان داده است و فیلمبرداری آن ممکن است از تیرماه تا مردادماه 1404 با برنامه‌ای فشرده ۴۰ روزه آغاز شود.

در مصاحبه با پینک ویلا، منبعی نزدیک به تولید فاش کرد: «پریادارشان در سینمای مالایایی به استاد ساختن فیلم های هیجان انگیز تبدیل شده است. حالا او به دنبال ساخت یک فیلم هندی با حضور سیف علی خان در نقش اصلی است. مذاکرات در حال انجام است، اما هنوز در مراحل اولیه به سر می برد.»

این منبع توضیح داد: «فیلمنامه کامل است و تمرکز اصلی در حال حاضر، تأمین بازیگران نهایی و عقد قرارداد با یک استودیوی تولید است. با توجه به مرحله ابتدایی فعلی پروژه، ظرف دو هفته آینده تصویر واضح‌تری از روند توسعه فیلم خواهیم داشت.»

گزارشی در این نشریه حاکی از آن است که بابی دئول نیز وارد این پروژه شده است. ظاهراً دئول چند هفته پیش داستان را شنیده و علاقه زیادی به پیوستن به پروژه نشان داده است. طبق گفته یک منبع، «بابی از مفهوم داستان، به ویژه سفر پیچیده شخصیت با چرخش‌های غیرمنتظره، بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. اگرچه او ممکن است در ابتدا به عنوان شخصیت منفی ظاهر شود، اما این شخصیت در واقع به عنوان نقش اصلی مکمل در کنار شخصیت اصلی سیف علی خان عمل می کند.»

همچنین بخوانید :  پروژه بعدی سلمان خان، یک اشتباه و فاجعه دیگر یا موفقیت؟

با برنامه‌ریزی فشرده ۳۵ روزه در جولای، سازندگان قصد دارند فیلمبرداری را تا آگوست (مرداد) به پایان برسانند. منبعی [آگاه] گفت: «پریادارشان مشتاق است این داستان را برای مخاطبان هندی به ارمغان بیاورد.» «در حال حاضر، بازیگران در حال انتخاب شدن هستند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این فیلم هیجان انگیز قبل از کمدی فانتزی او با آکشی کومار وارد مرحله تولید خواهد شد.»

برنامه نهایی فیلمبرداری به انتخاب بازیگران باقی مانده و هماهنگی تاریخ‌های آن‌ها بستگی دارد. این منبع در پایان به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «سیف علی خان نیز منتظر قطعی شدن نقش منفی است تا حضور خود را نهایی کند.»

این فیلم بدون عنوان، نویدبخش پویایی منحصر به فردی بین سیف علی خان و بابی دئول است و مخاطبان می توانند انتظار داشته باشند که این فیلم در سال ۲۰۲۵ روی پرده سینماها برود.

در همین حال، سیف علی خان برنامه‌ای فشرده پر از پروژه‌های متنوع دارد. این پروژه‌ها شامل «دِورا: قسمت ۱» در کنار جونیور ان‌.تی‌.آر و جانوی کاپور، «دزد جواهرات» با جده‌دیپ اهلاوات و «کلیک شانکار» به کارگردانی بالاجی موهان می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پریادارشان یه زمانی تو بالیوود هر فیلمی میساخت مخصوصا با آکشی جزو پرفروش ترین فیلما بودن نمیدونم چی شد بعد از سال دوهزار دوازده بالیوود که کنارش زد رفت سینمای مالایمی … کمدی هاش خیلی گیرا بودن خیلی بهتر از کمدی های نچسب ساجدخان و ایندرا کومار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا