اخباراخبار هنرمندان

بادشاه(رپر)، سانجی دات و فرناندز در دام شرط‌بندی

اداره اجرایی (ED) در میان زرق و برق بالیوود، مشغول بررسی عمیق قمار و پولشویی است. تحقیقات آنها روی یک شرکت مدیریت رویداد مستقر در بمبئی متمرکز است که مظنون به جذب افراد مشهور برای تبلیغ اپلیکیشن شرط‌بندی Fairplay، زیرمجموعه اپلیکیشن جنجالی شرط‌بندی Mahadev است. نام‌های بزرگی مانند سانجی دات، ژاکلین فرناندز و رپر بادشاه به دلیل مشارکت ادعایی‌شان تحت بررسی قرار گرفته‌اند. اداره اجرایی قبلاً از بادشاه و مدیران دات و فرناندز بازجویی کرده است.

طبق گزارش‌ها، اداره اجرایی (ED) قبل از یورش به شرکت مدیریت رویداد، بیانیه‌ای از یک فرد کلیدی در آنجا دریافت کرد. این بازرسی‌ها به کشف انبوهی از اسناد منجر شد، از جمله قراردادهایی با افراد مشهور برای تبلیغ Fairplay، جزئیات در مورد روش‌های پرداخت و تراکنش‌ها و سایر اطلاعات مهم شرکت. گزارش‌ها حاکی از آن است که فرناندز ممکن است مبلغ هنگفتی را از یک شرکت مستقر در دبی برای تایید این اپلیکیشن دریافت کرده باشد.

این گزارش همچنین بیان می کند که مشارکت ادعایی بادشاه به سمت یک شرکت مستقر در ملبورن، گروه Lyukos FZF اشاره دارد. اسنادی که توسط رپر به مقامات ارائه شده است نشان می دهد که گروه Lyukos با دو شرکت مدیریت استعداد بمبئی برای تبلیغ اپلیکیشن شرط بندی همکاری کرده است. از سوی دیگر، دات مظنون به دریافت ۲۵ لاخ روپیه از یک شرکت بازی سنگاپوری برای تبلیغ این اپلیکیشن در رسانه های اجتماعی است.

اداره اجرایی (ED) در حال بررسی تمام اسناد توقیف شده و اظهارات بادشاه و مدیران آنها است. این اظهارات توسط سلول سایبری ماهاراشترا برای تحقیقات بیشتر ارسال شد.

همچنین بخوانید :  جدیدترین خبر از فیلم King (پادشاه) با بازی شاهرخ خان و دخترش سوهانا خان

این اولین باری نیست که بالیوود با جنجال اپلیکیشن Mahadev درگیر می شود. سال گذشته، افرادی مشهور مانند رانبیر کاپور، شرادا کاپور و کاپیل شارما توسط اداره اجرایی در مورد ارتباطاتشان با این اپلیکیشن مورد بازجویی قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا