اخباراخبار فیلم ها

باکس آفیس فیلم میدان: بانی کاپور فاش می کند که چرا فیلم نتوانست موفق شود.

فیلم میدان با بازی آجی دوگان در گیشه شکست خورد و به سمت ضررهای کلان در حرکت است. این فیلم یک اثر زندگینامه‌ای درباره سید عبدالرحیم، سرمربی تیم ملی فوتبال هند بود که با کسب اولین مدال طلا در بازی‌های آسیایی، هند را در نقشه جهانی فوتبال مطرح کرد.

فیلم با تحسین منتقدان روبرو شد، اما تماشاگران برای دیدن آن به سینماها نرفتند. حال، بونی کاپور، تهیه کننده فیلم، سرانجام شکست فیلم را پذیرفته و به بزرگترین اشتباه خود به عنوان تهیه کننده اعتراف کرده است.

طبق نقل قول از تلوگو۱۲۳، این تهیه کننده زمان اکران فیلم را به عنوان مانع اصلی عدم موفقیت آن در سینماها معرفی کرد. با این حال، به نظر می رسد منظور او از «زمان اکران» همزمانی اکران با فیلم «باده میان چوته میان» (با بازی آکشی کومار) در عید نبوده است.

تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه‌ای گفت: «موضوعی که انتخاب کردیم فوق‌العاده بود و آجی دوگان عالی بازی کرد، اما به نوعی نتوانستیم خواسته‌های مخاطب را تشخیص دهیم. تماشاگران امروز فیلم‌های اکشن پرانرژی مانند RRR، جوان و پاتان را می‌خواهند.»

 پس از موفقیت عظیم پاتان، جوان و Animal در سال گذشته، فیلم‌های بالیوود در گیشه با افت شدید مواجه شده‌اند. انتظار می‌رفت ماه آوریل با اکران دو فیلم بزرگ – «میدان» و «باده میان چوته میان» – کمی از این وضعیت نجات پیدا کند. با این حال، هر دو فیلم اکران عید در گیشه شکست خوردند.

از طرف دیگر، دو فیلم مالایایی که در عید اکران شدند – «Aavesham» و «Varshangalkku Shesham»، عملکرد درخشانی داشتند. در واقع، «Aavesham» با بازی فهاد فاسیل، با فروش ۱۵۲ کروری در گیشه، به پرفروش‌ترین و بهترین اکران عید امسال تبدیل شد.

همچنین بخوانید :  دلیل واقعی مراجعه وارون داوان و همسرش به کلینیک

از سوی دیگر، میدان تنها 67 کرور درآمد ناخالص جهانی در گیشه به دست آورده است که در هند 48.54 کرور است. با این حال، چند دلیل دیگر برای شکست میدان وجود داشت.

۱. موسیقی و آهنگسازی: علیرغم شهرت ای آر رحمان، موسیقی فیلم «میدان» ایرادات بزرگی دارد. آهنگسازی به گونه ای است که ناگهانی در صحنه ها ظاهر شده و هیچ تاثیری بر روایت داستان ندارد.

۲. پرداخت ضعیف به شخصیت ها: فیلم به درستی شخصیت پردازی نکرده است و مخاطب درک درستی از بازیکنان تیم ملی فوتبال و حتی شخصیت اصلی، سید عبدالرحیم، پیدا نمی کند.

۳. شخصیت منفی ضعیف: در این فیلم که به روایت یکی از افتخارات ورزشی هند می پردازد، یک روزنامه نگار کم اهمیت به عنوان شخصیت منفی در نظر گرفته شده است. این انتخاب بسیار ضعیف بوده و نمی تواند با چالش هایی که تیم ملی در آن دوران با آن مواجه بوده، برابری کند.

۴. نقش کم رنگ همسر سید عبدالرحیم: در این فیلم بیوگرافی، همسر و خانواده سید عبدالرحیم به درستی معرفی نشده اند و نقشی در پیشبرد داستان یا ارتباط با مخاطب ندارند.

۵. عملکرد عالی آجی دوگان در فیلمنامه ای ضعیف: در این فیلم، تنها نقطه قوت بازی درخشان آجی دوگان است. با وجود تلاش های او، فیلمنامه ضعیف و ساختار نامناسب باعث شکست فیلم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فیلم Aavesham رو دیدم خیلی قشنگ بود فهاد فیصلم عالی بازی کرده بود کمدی درام جوان پسند خوبی ساخته بودن لایق چنین فروش خوبی هم بود …. کلا امسال سینمای مالایم ترکونده تو رکوردها بلعکس بالیوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا