باکس آفیس

باکس آفیس Zara Hatke Zara Bachke و وضعیت بسیار پرفروش

Zara Hatke Zara Bachke با بازی ویکی کوشال و سارا علی خان در چهارمین جمعه خود به وضعیت فوق العاده موفقی دست یافت. این فیلم در روزهای هفته به خوبی ماندگار شد و کاهش مجموعه‌های آدیپوروش به دلیل واکنش‌های متقابل فقط به آن کمک کرد.
به گزارش باکس آفیس ایندیا، مجموعه های این فیلم در مقایسه با پنجشنبه کمی افزایش یافت و در چهارمین جمعه اکرانش 1.15 کرور درآمد کسب کرد و به وضعیت سوپرهیت دست یافته است.

این فیلم به دنبال یک هفته چهارم فوق العاده قوی است.
مجموع کلکسیون های Zara Hatke Zara Bachke تا کنون حدود 72 کرور خالص است و انتظار می رود که نمایش خود را در حدود 85 کرور خالص به پایان برساند.

سازندگان طرح رایگان یک بلیط بخر، یکی بگیر، را به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی برای فیلم معرفی کرده بودند. آکشی راتی در مورد همین موضوع به ETimes گفته بود: “این طرح ((یک بلیط بخر یکی رایگان بگیر)) یا هر نوع طرحی که شامل تخفیف برای بلیط ها می شود، فقط در صورتی کار می کند که مطمئن شوید که محتوا به اندازه کافی جالب است. فیلمی که مردم تمایلی به تماشای آن ندارند، حتی اگر شما آن را رایگان ارائه دهید، در سینماها حاضر نمی شوند، زیرا هزینه و زحمت آن ارزش آن را ندارد. اگر فیلم ها جالب باشند و مردم مطمئن نباشند که می خواهند آن ها را روی پرده بزرگ تماشا کنند یا منتظر پخش دیجیتالی آنها بمانند، آنگاه آن ها فیلم هایی هستند که چنین طرح هایی احتمالا در آن ها جواب می دهد.

همچنین بخوانید :  باکس آفیس روز ششم راکی اور رانی کی پریم کاهانی

توجه: جدیدترین آمار اعلام شده از 72 کرور بیشتر است. عدد 72 برای لحظه سوپرهیت شدن فیلم هست و آمار یکی دو روز بعد از آن را در پست جدید اعلام می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا