اخباراخبار فیلم ها

به روزرسانی از فیلم سالار 2 و تاریخ شروع فیلمبرداری

فوق ستاره محبوب جنوب هند، پرابهاس، در حال حاضر با موفقیت فیلم «Kalki 2898 AD» به کارگردانی ناگ آشوین در حال درخشش است. پرابهاس پس از شکستن رکوردهای گیشه با اکران اخیرش، آماده است تا با فیلم آینده خود «سالار 2» جادو کند.

استودیو فیلمسازی «Hombale films» با اکران فیلم «سالار: آتش‌بس» به کارگردانی پراشانت نیل، کارگردان اکشن مشهور، سر تیتر اخبار شد. این فیلم با بازی برجسته پرابهاس در کنار پریتویراج سوکوماران، به یک موفقیت بزرگ جهانی تبدیل شد و با فروش فوق‌العاده در گیشه، توانست قلب میلیون‌ها نفر را تسخیر کند. طرفداران با اشتیاق منتظر دنباله این فیلم، «سالار: شوریانگا پاروام» هستند و اخبار مربوط به آن را دنبال می‌کنند. طبق خبری که از استودیو «Hombale films» به گوش می‌رسد، قرار است فیلمبرداری «سالار 2» از تاریخ 10 آگوست (۱۰ مرداد) به بعد با بازی پرابهاس آغاز شود.

در جریان ساخت فیلم سالار بخش اول، کارگردان، پراشانت نیل از قبل ۲۰ درصد از صحنه‌های دنباله این فیلم یعنی سالار 2 را با بازی پرابهاس و پریتویراج سوکوماران فیلمبرداری کرده است. پیش از این، سازندگان قصد داشتند فیلمبرداری را از ژوئن ۲۰۲۴ آغاز کنند، اما یک به‌روزرسانی اختصاصی از سوی سازندگان، ابهامات را برطرف کرد.

به گفته منابع نزدیک به پروژه، فیلمبرداری سالار 2 قرار است از ۱۰ مرداد با یک برنامه ۱۵ روزه در شهر سینمایی راموجی آغاز شود. منبعی نزدیک به پروژه فاش کرد: «در جریان ساخت سالار، پراشانت نیل از قبل ۲۰ درصد از دنباله را با پرابهاس و پریتویراج فیلمبرداری کرده است. در شهر سینمایی راموجی یک لوکیشن دائمی وجود دارد و شروع فیلمبرداری سالار ۲ با یک برنامه در این لوکیشن آغاز می‌شود.»

همچنین بخوانید :  اخبار کوتاه بالیوود 12 فروردین 1402

سازندگان سالار قصد داشتند در ماه ژوئن فیلمبرداری را آغاز کنند، اما به دلیل بارندگی و تداخل در برنامه‌ریزی، چند ماه به تعویق افتاد. انتظار می‌رود «سالار 2» فیلم را به سطح دیگری ارتقا دهد و به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هند تبدیل شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. طرفدار پرابهاس هستم شدید و شدید تر هایپم واسه سالار 2 با اینکه بعضیا میگن سالار 1 ضعیف بود ولی باز خفن بود. با توجه به پایانش قراره همون اول‌ فیلم بهترین و بزرگترین اکشن هند رو ببینیم.

  2. پرابهاس اگه دقیقا از همین نقطه واسه بازی در فیلمهای سطح و درجه یک استفاده کنه کسی در سینمای هند به پاش نمیرسه بد جور تو خارج از هند طرفدار داره و خارج از هند هم فقط فیلمهای درجه یک دنبال میشه …. الان دقیقا شرایطش مثل سلمان خان سالهای دوهزار ده تا دو هزار شونزده قرار داره که با انجام یکی دو فیلم درجه دو از چشم میوفته

    1. سلمان خان هیچ وقت از چشم نمی افته همونطور که. شاهرخ بعد ۲۰۱۸ برگشت سلمان هم بر میگرده وسلملن به غیر از حرفه ی بازیگری کلا محبوب دل دوستداران خود چه در هند و خارج از هنده وسلمان هم مثل شاهرخ و هر بازیگر دیگری دوران خوب وبد داره و چون شما شاهرخ فنی شاهرخ رو زیاد بالا بردی و گرنه من بادیدن بیشتر فیلمهای شاهرخ این رو فهمیدم که شاهرخ هم تمام فیلمهاش همیشه در سطح بالایی نبوده و اوج درخشش او از سال۲۰۲۳ بوده ولی من مثل شما قضاوت نمیکنم و سه خان رو جز بهترینها و درجه یکها میدونم واینو بگم که پرابهاس وهربازیگر جوان دیگری باید زیاد تلاش کنه تا به سطح این سه نفر برسه چون دوران این سه نفر هم یه روزی تموم میشه وبقیه جایگزین این سه می شوند آره داش گلم وسلام نامه تمام عشق بالیوود سلمان کینگ بالیوود شاهرخ آقای کمالگرا امیر …..

      1. منظورم فیلماش از چشم میوفته نکه خودش جناب .. محبوبیت جداست و محبوبیت به تنهایی نمیتونه بار فروش خوب یه فیلم رو بکشه قبلا هم گفتم الانم میگم محبوب ترین بازیگر هند سلمان خانه بعدش دو خان دیگه و آمیتاب باچان همینطور که میفرمایید دوران خوب و بد اصلن ربطی به محبوبیت نداره ربط به فیلم خوبه … اونجا که گفتم از چشم میوفته رو بد برداشت کردین اونقدر هم که میگین شاهرخ خان فنم همچین فنی هم نیستم که بدون استدلال و منطق هرچی بگم … پرابهاس با بازی در فیلمهای راده شیام و آدیپورش اصلن محبوبیتشو از دست نداد همینطور که شاهرخ خان محبوبیتشو تو بازی در فیلمهای زیرو و جب هری میت ساجل از دست نداد فقط در فروش فیلمها تاثیر داشت فیلمای ضعیف

        1. منظور منم همون فرمایش آخر خودتون که شاهرخ با دو فیلم معمولی محبوبت خودش رو از دست نداد فقط از فروش فیلمش کم شد و یک بازیگر فقط به فروش بالا نیاز نداره و محبوبیت بیبن انسانها رو با هیچ تجارت وپولی نمیشه خرید چون پول تمام شدنیست ولی محبوبیت وانسانیت این سه نفر تو جهان از بین نمیره خلاصه جناب این سه عشق واقعیند تامام

  3. فیلم Kalki 2898 AD با آن همه بودجه هنگفت باز هم فروش خوبی نکرده است.
    مردم اکثرا دنبال فیلم های میروند که با بودجه بالا ساخته میشوند.
    پرابهاس بعداز موفقیت فیلم باهوبالی ۲ کاملا مغرور شده و بودجه فیلم هایش بینهایت زیاد بوده است و هیچ کدام بعداز باهوبالی ۲ نتیجه درست نداشته آند.مثل فیلم های ساهو با بودجه 400 کرور و فروش فقط بالای ۴۵۰ کرور، آدیپوروش با بودجه ۵۵۰ کرور و فروش فقط ۳۵۴ کرور و در آخر سالار با بودجه ۴۰۰ کرور و فروش ۶۱۵ کرور.
    اگر از واقعیت نگذریم چندان موفقیت کسب نکرده است.
    من امید دارم که فیلم تایگر علیه پاتان با بودجه بالا ساخته شود و همچنان حضور جی‌سون موموا قطعا بودجه فیلم را افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا