اخباراخبار فیلم ها

تاریخ اکران پوشپا 2 به تعویق افتاد. کلش جدید بین Singham Again و Khel Khel Mein

پوشپا 2 قرار بود در 15 آگوست 2024 اکران شود اما آخرین گزارش ها حاکی از آن است که اکران این فیلم به تعویق افتاده است. سامیت کادل، تحلیلگر تجارت، در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که این فیلم به تعویق افتاده است. طبق گزارش ها، فیلمبرداری این فیلم هنوز به پایان نرسیده است و امکان اکران آن در روز استقلال وجود ندارد.

پوشپا 2 با بازی آلو آرجون قرار بود در باکس آفیس با Singham Again با بازی آجی دوگان کلش داشته باشد. Singham Again نیز از فیلم های پرانتظار است. این یک فرنچایز بزرگ توسط روهیت شتی است که دیپیکا پادوکون، آکشی کومار، تایگر شروف، کارینا کاپور، آرجون کاپور، رانویر سینگ و … در آن بازی می‌کنند. قرار بود کلش بزرگی باشد اما حالا تاریخ پوشپا 2 تغییر کرده است.

اما Singham Again (بازگشت سینگهام) همچنان یک رقیب دیگر دارد. فیلم « Khel Khel Mein » با بازی آکشی کومار تاریخ اکران ۱۵ آگوست را رزرو کرده است. بله، فیلم « Khel Khel Mein » به کارگردانی Mudassar Aziz قرار است در ۱۵ آگوست ۲۰۲۴ اکران شود. در این فیلم بازیگرانی همچون تاپسی پانو، وانی کاپور، Ammy Virk، Aditya Seal، پراگیا جِیسوال و فردین خان ایفای نقش می کنند.

 این فیلم یک کمدی-درام است و به دنبال بازتعریف ژانر کمدی-درام است و قصد دارد یک سواری پر از احساسات را ارائه دهد که از حد معمول فراتر رود. بنابراین، اکنون در روز استقلال، کلش بین Singham Again و Khel Khel Mein خواهد بود.

 

همچنین بخوانید :  توضیحات تکمیلی تر درباره فیلم دانکی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. طبق اخبار منتشر شده مغز متفکران فیلم ماموریت غیرممکن تام کروز ، کارگردانی سکانس‌های اکشن فیلم #sikandar را بر عهده خواهند داشت.
    درست است؟

  2. آکشی کومار 2 فیلم در یک روز. آکشی داری چی کار می کنی. کی وقت می کنی این همه فیلم بازی کنی بابا باریکککللللاااا و فیلم ها افتضاح.
    امسال 4 تا فیلم داره پارسال هم 3 تا داشت.
    به‌ نظرم اکشی بیشتر دنبال پوله تا کیفیت فیلم و لذت مخاطب. با اینکه دوستش دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا