اخباراخبار فیلم ها

تریلر دوم فیلم Kalki 2898 AD منتشر شد.

Kalki 2898 AD یکی از مورد انتظارترین فیلم هاست. همه ما منتظر این همکاری دیپیکا پادوکون و پرابهاس بودیم. دیدن آنها در یک فیلم قطعا لذت بخش خواهد بود. علاوه بر این همکاری، دیدن همکاری دو افسانه بزرگ، آمیتاب باچان و کمال حسن خواهد بود.  دومین تریلر این فیلم منتشر شده است. سازندگان با این نگاه دوم به دنیای سلطنتی ناگ آشوین، سورپرایز دوگانه ای برای ما دارند.

این یک فیلم علمی-تخیلی است و تریلر دوم نشان داده که چقدر قرار است باشکوه باشد. این مجموعه ای جذاب از شخصیت ها است که هر کدام به سرنوشت کودک متولد نشده مرتبط هستند. در تریلر، چیزی که توجه ما را جلب کرد، نحوه نگارش شخصیت ها بود. شاهد شخصیت های قدرتمندی خواهیم بود. شخصیت آشواتاما با بازی آمیتاب باچان مبارزات بزرگی با بايراوا با بازی پرابهاس خواهد داشت.

این سکانس اکشن همان چیزی است که همه ما منتظر آن خواهیم بود. کمال حسن در نقش شرور فوق العاده بوده است. درست مانند تریلر اول، دیپیکا پادوکون در تریلر دوم عملکرد تاثیرگذارتر و بهتری دارد.

این ترکیب خوبی از اساطیر و دنیای مدرن خواهد بود. این فیلم اخیراً گواهینامه U/A توسط CBFC دریافت کرده است. این فیلم در تاریخ 27 ژوئن 2024 اکران خواهد شد.

همچنین بخوانید :  حذف صحنه هایی از فیلم Animal و دلیل آن
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا