اخباراخبار عمومی

تصویر هنرمندان بالیوود در جشن هولی 2023

جشن هولی 2023 امروز در سراسر کشور برگزار می شود. همه با همسر، شریک زندگی، اعضای خانواده و دوستان خود در رنگ های شاد غوطه ور هستند. امروز جشن های زیادی در سراسر کشور برگزار شده است و همه در حال جشن گرفتن و شادی هستند. ما اینجا با مجموعه‌ای از جشن‌های هولی سلبریتی های بالیوود مانند سیدارت مالهوترا-کیارا آدوانی، کارینا کاپور خان و غیره هستیم.

کریتی سانون

کریتی سانون بازیگر بسیار زیبایی است. او هولی را با اعضای خانواده اش، مادر-پدر و خواهرش نوپور جشن گرفت. دو سگ پشمالو او نیز بخشی از این جشن بودند.

سیدارت مالهوترا و کیارا ادوانی
جشن هولی 2023

سیدارت مالهوترا و کیارا آدوانی که حدود یک ماه پیش ازدواج کردند، اولین هولی خود را با هم جشن می گیرند. سیدارت یک کپشن زیبا منتشر کرد، “اولین هولی با MRS”.

کارینا کاپور
فرزندان کارینا کاپور

کارینا کاپور به همراه فرزندانش (Jeh) جه علی خان و تیمور علی خان

آلیا بهات
عکس جدید آلیا بهات

در حالی که برخی غرق در رنگ های شاد جشن بودند، برخی در صحنه فیلم های خود هولی 2023 را جشن گرفتند. آنها یک هولی در حال کار داشتند. آلیا بات عکسی از صحنه‌های فیلم Rocky Aur Rani Ki Prem Kahani در حالی که آنانیا پاندی ، عکسی از صحنه‌های سریال Dream Girl 2 به اشتراک گذاشت.

کاترینا کایف و ویکی کوشال

ویکی کوشال و کاترینا کایف امسال یک هولی بسیار پنجابی داشتند. ایزابل کایف به ویکی، کاترینا و والدینش، شام و وینا کوشال پیوسته بود.

کارتیک آریان

جشن هولی کارتیک آریان در دالاس، ایالات متحده … این بازیگر با انتشار یادداشتی به همه تبریک گفت و افزود که دلش برای جشن گرفتن این جشنواره در هند و همچنین گوجیاهای ساخته شده توسط مادرش تنگ شده است.

همچنین بخوانید :  اولین تصویر رسمی از آجی دوگان در فیلم Singham Again

گوجیا:کوفته‌ای شیرین (بومی هند) که با آرد سوجی یا مایدا درست می‌شود و با خوآ پر می‌شود.

جشن هولی کاریشما کاپور

شیلپا شتی
فرزندان شیلپا شتی

جشن هولی شیلپا شتی و فرزندانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا