اخباراخبار فیلم ها

توئیت جدید KRK : دستمزد هرتیک روشن برای Fighter مبلغ 85 کرور و دستمزد دیپیکا 20 کرور است!

پس از موفقیت تاریخی فیلم پاتان در باکس آفیس، سیدارت آناند، کارگردان، برای طرفداران سرسخت شاهرخ خان به یک «لرد سید» تبدیل شد. در حال حاضر او غرق شادی مضاعف است و طبق گزارش‌ها، پیشنهادات زیادی برای هدایت پروژه‌های واقعاً بزرگ دریافت می‌کند. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد فیلم های او که در حال بحث هستند به مرور زمان مشخص می شود، اجازه دهید در مورد دستمزد بمب هرتیک روشن برای Fighter صحبت کنیم.

کمال آر خان با نام مستعار KRK به دلیل ایجاد توییت‌های هیجان‌انگیز، که عمدتاً کیلومترها از واقعیت فاصله دارند، به خوبی شناخته شده است. او در جدیدترین توییت مدعی شد که فیلم اکشن موردانتظار سیدارت آناند، Fighter، از بودجه خارج شده است و دلیل اصلی آن دستمزدهای گزاف بازیگران از جمله هرتیک و دیپیکا پادوکون است. به گفته او، حتی خود سیدارت نیز مبلغ زیادی را دریافت می کند.

KRK در توئیت خود نوشت: «فیلم Fighter هرتیک از بودجه فراتر رفته و 350 کرور را لمس کرده که بازیابی آن غیرممکن خواهد بود. سیدارت آناند، کارگردان، 40 کرور دریافت کرده است. دستمزد هرتیک 85 کرور و دیپیکا 20 کرور است. سایر بازیگران ستاره 15 کرورمجموع 160 کرور

اگرچه باور کردن سخنان KRK سخت است، اما یک چیز درست است که Fighter واقعا یک پروژه بزرگ است و در مقیاس عظیمی تولید شده است. با برخی برنامه‌های واقعا طاقت‌فرسا، تعجب نخواهیم کرد که میزان دستمزد هرتیک روشن و دیپیکا پادوکون در همان محدوده‌ای باشد که توسط منتقد خودخوانده، ادعا شده است.

همچنین بخوانید :  آخرین خبر درباره وضعیت آمیتا باچان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا