اخباراخبار فیلم ها

جدیدترین خبر از فیلم King (پادشاه) با بازی شاهرخ خان و دخترش سوهانا خان

شاهرخ خان قرار است در فیلم بعدی خود به کارگردانی سوجوی گوش، صفحه نمایش را با دخترش سوهانا خان به اشتراک بگذارد. این فوق ستاره و دخترش به زودی فیلمبرداری فیلم را آغاز خواهند کرد. آخرین خبر در مورد کینگ این است که این فیلم یک اکشن مهیج خام خواهد بود و ظاهراً از کلاسیک هالیوود، Leon: The Professional الهام گرفته شده است.

یک منبع نزدیک به بالیوود هونگاما فاش کرد که شاهرخ خان در این فیلم در حال آموزش با دخترش سوهانا خان برای مبارزه با همه سختی ها دیده می شود. این بیشتر یک اشاره‌ی ظریف (پیام مخفی) است زیرا پادشاه پویایی بسیار جالبی را با سوهانا در فیلم به اشتراک می گذارد. گزارش ها همچنین ادعا می کنند که شاهرخ خان نقشی تمام عیار و کامل در فیلم King (پادشاه) خواهد داشت.

درباره لئون گفته شد، این فیلم داستان دختر ۱۲ ساله‌ای است که خانواده‌اش به قتل رسیده‌اند. او از لئون آموزش حرفه‌ای برای مبارزه و انتقام‌جویی می‌گیرد. شخصیت ماتیلدا به لئون علاقه‌مند می‌شود و دائم در این باره به او می‌گوید، اما لئون هرگز پاسخ متقابلی به او نمی‌دهد.

سوهانا بعد از اولین حضور موفقیت‌آمیزش، فرصت به اشتراک گذاشتن پرده سینما با پدرش را در دومین فیلم خود به دست آورده است. این ستاره جوان کاملا از امتیازات و شرایط ویژه‌اش آگاه است و هرگز آن‌ها را بدیهی نخواهد دانست، همانطور که در یکی از مصاحبه‌هایش اعتراف کرد.

همچنین بخوانید :  کاجول درباره فیلم دشمن: «آشوتوش رانا من را در صفحه نمایش ترساند
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. کاش شاهرخ منو به غلامی قبول میکرد لعنتی کپی خودشه
    پسرش خیلی نچسب و گوش تلخه ولی دخترش واقعا کیوته
    لئون حرفه ای هم محشره ولی دخترش زیر فشار مقایسه با ناتالی پورتمن نابود میشه

    1. 🤣🤣
      خنده برای اون بخش اول نظرتون بود و علاقه شما به دختر شاهرخ. چه شباهت زیادی داره به خود شاهرخ

      1. اتفاقا دخترش زیبا تر از خودش واحتمالا پسره به مادرش رفته وشاهرخ دختر دوسته وخواستگار از یک آریایی اصل بهتر پیدا نمیکنه ایرانی کجا هندی کجا

        1. البته خنده بابت کراش بودن بود. نه اینکه بگم فردی ایرانی و مخاطب سایت بخواد حرف از خواستگاری بزنه، خنده دار باشه. از اون جهت گفتم که نحوه بیان و کلا این مورد دوستمون باعث خنده من شد. مث حالتی که گاهی میگیم من عاشق فلان مجری ام، اگه آلمان بودم حتما میرفتم خواستگاریش و یه ماشین بهش کادو می دادم.

    1. اسکار امسال رسید به فیلم دانکی شاهرخ خان، اسکار بهترین بازیگر مرد هم رسید به خود شاهرخ خان، بالاخره اسکار با دستای شاهرخ خان به هند اومد 😍

  2. کاش شاهرخ خان همچین فیلمی رو بازی نمیکرد، چون این فیلم ندیده و اکران نشده مشخص که یه بولشیت خالص، خود شاهرخ خان فیلمش با هیرانی خراب شد، حالا خود و دختر فوق العاده بی استعدادش، با سوجوش گوی؟
    حالا اینا به کنار، میخواست بازی کنه با دخترش بازی نمیکرد، دخترش جلو انانیا پاندی لنگ میندازه و ولله انانیا تو دانش اموز سال ۲ عالی تر از سوهانا تو ارچی بازی کرد، حالا موندم چرا نوشتید تجربه موفقش در اولین فیلم! واقعا تعریف شما از موفق چیه؟
    مساله بعدیم اینه که شاهرخم مث سلمان خان بعد چند تا فیلم موفق، دوباره میخواد بزنه جاده خاکی و مث سلمان که با حمایت هاش برا خانواده خراب کرد، اینم داره با این بولشیتا با پسر و دخترش، خراب میکنه.

    1. سلمان به خاطر بازی در فیلمهای سهیل خان به جاده خاکی زد وگرنه در سالهایی که با سهیل بازی نمیکرد خوب بود

      1. سلمان خان ۵ الی ۶ تا فیلم با سهیل خان داره که دوتاش بولشیت محض، یکی آقا و خانم کانا دومی هم سلام برادر، وگرنه فیلمایی مثل جی هو، لاکی، دارم عاشق میشم، آزار،
        جز فیلمای نوستالژیک و خوب سینمای هند محسوب میشه.
        فیلمایی که سلمان با سهیل ساخته شرف داره به فیلمایی که سلمان ۵ سال گذشته با رمو دسوزا و پرابهو دوا و فرهاد سامجی و ارباز خان ساخته.
        سهیل فیلمی مثل دارم عاشق میشم رو با سلمان و کاجول ساخته که به زیبایی داماد عروس را می‌برد کارن جوهر هست، اونم ۲۵ سال پیش.
        ولی ارباز خان گند زد به فرنچایز دبنگ و هنوزم آروم نشده و میخاد ۴ هم بسازه.
        این ۵ سال رو سلمان خان فقط صرف رفیقاش کرد و آب بست تو کارنامه ی قویش، حالا همین کارو شاهرخ خان داره انجام میده، منتهی برای دختر و پسرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا