اخباراخبار فیلم ها

حذف صحنه هایی از فیلم Animal و دلیل آن

 کاربران اینترنتی چند صحنه را نشان داده‌اند که ادعا می‌کنند در فیلم Animal حذف شده‌اند. از زمانی که تریلر Animal منتشر شد، زمان فیلم در اخبار منتشر شد.

مدت زمان فیلم رانبیر 3 ساعت و 51 دقیقه بود. اما بعداً 30 دقیقه کاهش یافت. این فیلم هم اکنون با مدت زمان 3 ساعت و 21 دقیقه در سینماها در حال اکران است.

اخیراً یک کاربر شبکه اجتماعی ردیت وارد پلتفرم شد و چند عکس فوری از تریلر Animal با حضور رانبیر کاپور، آنیل کاپور و سورش اوبروی به اشتراک گذاشت. صحنه اول او را در حال پرواز با جت نشان می دهد و صحنه دوم آنیل را نشان می دهد که درست پشت پسرش ایستاده است. نه تنها این، بلکه صحنه ای از بوسیدن پدربزرگش نیز در فیلم حذف شده است. خوب، این تنها صحنه ها نیستند که از فیلم بلند حذف می شوند. کاربران اینترنت همچنین احساس می کنند که شخصیت ها به طور ناگهانی معرفی می شوند، از جمله شخصیت ابرار بابی دئول.

در حالی که بسیاری از افراد متعجب بودند که چرا این صحنه ها در فیلم حذف شدند، باید گفت که دلیل آن طولانی بودن فیلم بود. به دلیل محدودیت زمانی اعمال شده، چندین صحنه اضافی تلقی شده و از برش نهایی حذف شدند و یک روایت منسجم و ساده را تضمین کردند.

یکی از کاربران در Reddit نوشت: «خود فیلم در اغلب مواقع فاقد داستان عاشقانه پدر – پسری است که وانگا به آن افتخار می کند و تنها در شروع و پایان فیلم چنین موردی وجود دارد، ساختار روایی فیلم با حذف صحنه های کلیدی به خطر افتاد و به جای درگیری عمیق تر با داستان، مخاطب را با یک تجربه اکشن سطحی مواجه کرد. تمام صحنه های مهم روایی، همان صحنه هایی بودند که وانگا تصمیم گرفت آن ها را از فیلم حذف کند.

همچنین بخوانید :  ارشد وارسی پیوستن مجدد با سانجی دات برای فیلم Welcome 3 را تایید کرد و برای Jolly LLB 3 به آکشی کومار خواهد پیوست.

اما یک خبر برای کسانی که می خواهند نسخه کامل را ببینند: سازندگان تصمیم گرفته اند هر زمان که این نسخه به OTT راه پیدا کرد، آن را منتشر کنند. طبق گزارش ها، انتظار می رود نسخه دیجیتالی کارگردانی ساندیپ ردی وانگا ۳۰ دقیقه طولانی تر باشد.

به نظر من حالا جدا از حذفیات این فیلم و خسته کننده تر بودن زمان تماشای طولانی در سینما، مدتیست سازندگان فیلم ها استراتژی ای در نظر گرفته اند که مخاطب را وادار کند نسخه OTT را هم ببیند و آماری هم در آنجا زیاد شود. مثلا عمدا یک مواردی را در نسخه سینمایی حذف می کنند. نظر شما هم همینه؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. صددرصد بهترین و بیشترین دلیل همینه که تو سرویس ها هم بازیدید ها بخاطر حس کنجکاوی مخاطب بیشتر بشه به عنوان مثال کارگردان فیلم جوان هم گفته بود که فیلم در نسخه دیجیتالی پنج دقیقه بیشتر ولی بعد که مخاطبان نسخه دیجیتالی فیلم رو دیدن حتی من با هیچ چیز جدیدی آشنا نشدم فقط دو تا سکانس اضافی شده بود که اونم خیلی تاثیر چندانی در روند فیلم نداشت و همش یه دقیقه هم نمی شد حتی بنظر من سکانس ها رو بعد از پایان فیلم فیلمبرداری کردن 😬🤔🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا