اخباراخبار فیلم ها

حضور شاهرخ خان در تایگر 3 و بازنگری صحنه ها و مواردی در فیلم

پاتان تجارت غیرمنتظره و چشمگیری را در گیشه انجام داد و به عنوان بزرگترین فیلم پرفروش هندی ظاهر شد. کارگردان، سیدارت آناند بخشی از دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز از جمله سری تایگر و جنگ (war) است.تلاقی ببر و پاتان در اکشن هیجان انگیز پاتان وجود داشت. نقش کوتاه سلمان خان در نقش تایگر در پاتان به عنوان یکی از بهترین صحنه های فیلم ثبت شد و پیوند آنها در تایگر 3 نیز ادامه خواهد داشت.

اخیراً گزارش شده است که شاهرخ خان یک برنامه یک هفته ای برای فیلمبرداری صحنه های خود برای تایگر 3 دارد.یک منبع نزدیک به توسعه دهنده به صورت اختصاصی به ما اطلاع داد که صحنه های تایگر 3 پس از انتشار پاتان مورد بازنگری قرار گرفته اند. سازندگان تایگر 3 پس از واکنش به پاتان، صحنه‌های سلمان و شاهرخ را اصلاح کردند. در حالی که صحنه‌های شگفت‌انگیز و دیالوگ‌های خیال‌انگیز(افسانه ای) نوشته شده بود، همه چیز تغییر کرده است.

مدت زمان نمایش آنها در کنار هم در تایگر 3 افزایش یافته است و همچنین جذاب ترین و مرتبط ترین صحنه ها اضافه شده است. با وجود اینکه فیلمبرداری سری سوم به پایان رسید، سازندگان این فیلم تا زمان اکران پاتان در انتظار فیلمبرداری بخش های مربوط به سلمان خان و شاهرخ خان ماندند. آنها می خواستند واکنش تماشاگران را به صحنه خود در پاتان ببینند تا آن را بهتر اصلاح کنند.

این اولین بار نیست که این دو فوق ستاره صنعت با هم در یک فیلم ظاهر می شوند. پس از فیلم موفق کاران آرجون، این دو چند بار در فیلم‌های همدیگر دیده شده‌اند. سلمان در فیلم Zero شاهرخ خان در سال 2018 نقش کوتاهی را ایفا کرد. از سوی دیگر، شاهرخ در نقش کوتاهی در Tubelight ظاهر شد. با این حال، این صحنه ها با واکنش زیاد پرشورو شوقی مواجه نشد ولی پاتان متفاوت بود و حضور این دو با هم یک حالت انفجار و پراستقبال داشت. شاید به همین دلیل است که سازندگان تایگر 3 می‌خواستند با احتیاط آن را بسازند و اکنون به فکر تقویت آن هستند.

همچنین بخوانید :  باکس آفیس فیلم Shehzada

در همین حال، شاهرخ خان در حال فیلمبرداری برای فیلم جوان است که نایانتارا و ویجی ستوپاتی نیز در آن بازی می کنند. جوان قرار است در 2 ژوئن 2023 اکران شود. از طرف دیگر، سلمان خان برای فیلم موردانتظار خود Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan آماده می شود. این فیلم قرار است از عید 2023 در سینماها اکران شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا