اخباراخبار هنرمندان

خیلی قبل از سلمان خان، آیشواریا رای از همکاری با سانجی لیلا بانسالی در «باجیرو مستانی» به دلیل تفاوت‌های خلاقانه‌شان امتناع کرد.

خیلی‌ها نمی‌دانند آیشواریا رای اولین انتخاب برای بازی در نقش مستانی (که دیپیکا پادوکون آن را بازی کرد) در «باجیرو مستانی» به سرپرستی سانجی لیلا بانسالی بود. قبل از اینکه دیپیکا، رانویر سینگ و پریانکا چوپرا برای ایفای نقش های کلیدی نهایی شوند، بسیاری از افراد مشهور در حال مذاکره با سانجی لیلا بانسالی بودند که در نهایت به این نقش نرسیدند. اخیراً با یک ویدیوی قدیمی از آیشواریا روبرو شدیم که در مورد امتناع فیلم به دلیل تفاوت خلاقانه صحبت می کرد.

در آن روز، آیشواریا در برنامه کاران جوهر ظاهر شد، جایی که او در مورد انجام ندادن باجیرو مستانی صحبت کرد، زیرا او با سلبریتی ادعایی که پس از آن حضورش در باجیرو نهایی شده بود، خوب نبود. حتی قبل از اینکه او ارتباط برقرار کند، شایعات خبری مبنی بر کناره گیری او از فیلم شروع شد.

آیشواریا رای در طول حضورش در برنامه «کافی با کاران» به «کاران جوهر» گفت که او ما را به‌عنوان بازیگرانی که برای فیلم ایده‌آل بودند می دید. اما در شرایطی، نمی‌توانستم با تیمی که او به آن نگاه می‌کرد کار کنم. زمانی که کاران جوهر جلوتر رفت و پرسید که چه شرایطی دارد، او اضافه کرد: «خب، من بازی می کردم که نقش مستانی را ایفا کنم، اما نه با باجیرویی که در ذهن داشت، که احتمالا در سطح ملی مشهود بود. رسانه ها نشان دادند که آیشواریا از باجیرو مستانی خارج می شود. ما ارتباطی برقرار نکرده بودیم زیرا من پس از تصادف با پایم در بیمارستان بستری بودم.

همچنین بخوانید :  سلام ونکی بازیگر Kajol و Vishal Jethwa گواهی U دریافت می کند. زمان اجرا نشان داد که 2 ساعت و 16 دقیقه و 50 ثانیه است

پیش از این گزارش شده بود که سانجی لیلا بانسالی سلمان خان را برای ایفای نقش اصلی مرد نهایی کرده است که آیشواریا با آن موافق نبود.

یکی از کاربران اینترنت توضیح داد: «در اوایل دهه 2000 قرار بود سلمان و آیش فیلم را بسازند. بعداً با حضور سلمان در نقش باجیرائو، قرار بود کارینا نقش مستانی را بازی کند و رانی در نقش کاشیبای ظاهر شد. کارینا و سلمان نیز برای پوستر این فیلم فیلمبرداری کردند. که هنوز در دفتر سانجی لیلا موجود است! سانجی می‌خواست سلمان جفت تازه کارینا را معرفی کند، اما آنها در نهایت با «Kyon Ki» قرارداد امضا کردند، بنابراین او دوباره فیلم را کنار گذاشت و پس از یک دهه دوباره با رانویر و دیپیکا  احیا کرد.

کاربر دیگری داشت: «به هر حال، اولین انتخاب‌های سانجی لیلا بانسالی هیچ‌وقت جواب نداده است، (با نگاهی به گذشته که بسیار خوب است) چه باجیرائو (سلمان)، چه khilji (آجی دوگان) یا گانگوبای (رانی)».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا