اخباراخبار فیلم ها

درباره تریلر جدید ویدیوت جاموال به نام IB 71

ستاره اکشن بالیوود ویدیوت جاموال بازی خود را با تریلر جاسوسی آینده خود “IB 71” یک درجه بالاتر برده است، در این فیلم او هر کاری برای حفظ امنیت کشور و مردم خود انجام می دهد.

روز دوشنبه، سازندگان این فیلم تریلر آن را منتشر کردند. این کلیپ بیش از دو دقیقه ای، ویدیوت، یک مامور اداره اطلاعات (IB) و بازیگر همکارش آنوپام کر را نشان می دهد که در حال برنامه ریزی درباره چگونگی مصون نگه داشتن کشور از حمله پاکستان در سال 1971 هستند.

تریلر نگاهی به برخی صحنه های هیجان انگیز دارد که شامل نجات یک هواپیما از سقوط و کاری است که ویدیوت به بهترین شکل انجام می دهد یعنی ضرب و شتم افراد بد

این بازیگر درباره این فیلم گفت: “IB 71 داستانی است درباره طبقه بندی شده ترین ماموریتی که در جنگ هند و پاکستان در سال 1971 به ما برتری داد. من خوشحالم که این داستان افسران IB (اداره اطلاعات) خود را به شما ارائه می دهم. قهرمانان گمنام واقعی هند.”

در این فیلم ویشال جتوا نیز ایفای نقش می کند.

کارگردان Sankalp Reddy گفت: “بعد از فیلم Ghazi Attack ، فیلم IB 71 یک داستان دیگر است که به ما کمک کرد در جنگ هند و پاکستان در سال 1971 پیروز شویم. وقتی ویدیوت با این داستان به سراغ من آمد، شوکه شدم. من واقعا از اینکه ویدیوت برای این فیلم از منطقه امن خود خارج شده و تصمیم گرفته برای اولین بار یک نقش غیر متعارف بازی کند، قدردانی می کنم.

همچنین بخوانید :  War 2: دیپیکا و آلیا بات در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم؟

«خوشحالم که این فرصت را به دست آوردم تا با بازیگران قدرتمندی مانند آنوپام کر، ویشال جتوا و یک گروه بزرگ با نقش های امیدوارکننده در فیلم کار کنم.

تهیه کنندگی این فیلم برعهده ویدیوت جاموال و عباس سید بوده و توسط  آدیتیا چوکسی و آدیتیا شاستری و شیو چانانا تهیه شده است. این فیلم توسط برنده جایزه ملی سانکالپ ردی با داستان آدیتیا شاستری و فیلمنامه توسط Storyhouse Films LLP ساخته شده است. این فیلم برای اکران در سینماها در تاریخ 12 می برنامه ریزی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا