درخشش «Jewel Thief» (جواهردزد) در نتفلیکس؛ ۵.۲ میلیون بیننده در هفته اول پخش

جدیدترین تریلر اکشن کمپانی Marflix Pictures با نام Jewel Thief – The Heist Begins«جواهر دزد – سرقت آغاز میشود» ورود طوفانی به دنیای استریم داشت. این فیلم در هفته اول اکران دیجیتال خود با ۵.۲ میلیون بازدید، صدرنشین جدول بازدیدهای دیجیتال Ormax Media شد و در بازه زمانی ۲۸ آوریل تا ۴ می، رتبهی اول پربینندهترین فیلمهای پلتفرمهای آنلاین در هند را بهدست آورد.
این فیلم که در ۲۵ آوریل منتشر شد، اولین تجربه Marflix در حوزه پخش دیجیتال هم هست و با عملکردی فوقالعاده، حتی از بسیاری از فیلمهای بزرگ و پرهزینه دیگر نیز پیشی گرفته. این موفقیت چشمگیر، نشوندهندهی افزایش علاقه مخاطبان هندی به محتوای هیجانانگیز و تریلرهای سطح بالا در پلتفرمهای استریمینگ است.
موفقیت فیلم «جواهر دزد» رو میشه به عوامل مختلفی نسبت داد؛ از جمله سبک خاص و پرزرقوبرق خانواده آناند در تولید، بازیهای چشمگیر بازیگران معروف، ترکیب دقیقی از اکشن، موسیقی، رقص و درام سرگرمکننده — به عبارتی همون فیلمی که میتونی با خیال راحت تو خونه ببینی و حسابی لذت ببری!
عدد ۵.۲ میلیون بازدید، یکی از قویترین شروعها برای یه فیلم اورجینال هندی در فضای دیجیتال محسوب میشه و نشون میده که مخاطب هنوز به شخصیتهای ضدقهرمان پیچیده علاقهمنده. یکی دیگه از دلایل محبوبیت فیلم هم کمپین تبلیغاتی هوشمندانه و جذابش بود.
این رکوردشکنی در شرایطی اتفاق افتاده که رقابت در فضای استریمینگ هند بسیار داغه و پلتفرمهای مختلف با محتوای پرستاره سعی میکنن توجه مخاطب رو جلب کنن. اما «جواهر دزد» تونست تو این شلوغی خودی نشون بده؛ با هیاهوی شبکههای اجتماعی و بازخورد مثبت مخاطبان که باعث شد بازدیدها فقط محدود به کنجکاوی اولیه نمونه و ادامهدار باشه.
با ادامه پخش سریال، انتظار میره این روند موفق ادامه پیدا کنه، مخصوصاً با توجه به داستان هیجانانگیز و پیشینهی سازندگان در ساخت فرنچایزهای موفق سینمایی. فعلاً همین رکورد ۵.۲ میلیونی خودش یه نشونهست که کمپانی Marflix به کارگردانی سیدارت آناند همیشه چیزی متفاوت و جذاب برای ارائه به مخاطب داره.
جونم سیف! فیلم رو دیدم. خیلی زیبا بود. دوستش داشتم.♥