اخباراخبار هنرمندان

رانویر سینگ در دو فیلم که شاهرخ خان از آنها کناره گیری کرد یعنی Baiju Bawra و Don 3

فیلم Jayeshbhai Jordaar از رانویر سینگ ممکن است سال گذشته نتوانسته باشد مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد اما به نظر می رسد که همه ی این استعدادها قرار است با پروژه های آینده ی او جذابیتش را در سینماها بازگردانند. طبق منابع، رانویر یک بار دیگر با کارگردان سانجی لیلا بانسالی برای Baiju Bawra همکاری خواهد کرد و این همه ماجرا نیست. شایعه شده است که او در فیلم Don 3 نیز بازی خواهد کرد که فرهان اختر هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

همکاری رانویر با سانجی لیلا بانسالی مدتی است که خبرش منتشر شده است و به نظر می رسد اکنون به مرحله قطعی رسیده است، از طرف دیگر گزارش شده است که شاهرخ خان از سری Don کناره گیری می کند و یک بازیگر دیگر جایگزین او می شود. در ابتدا شایعه شده بود که شاهرخ خان در فیلم سانجی لیلا بانسالی نقش آفرینی خواهد کرد، اما به نظر می رسد که همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت. طبق اخبار منتشر شده، هر دو فیلم در مدت دو سال فیلمبرداری می شوند.

Pinkvilla گزارش داده است که رانویر سینگ دو مورد از پروژه های مورد بحث را کلید زده است، Baiju Bawra با کارگردانی بانسالی و  Don 3 فرهان اختر. منبع می گوید: “رانویر در طولانی ترین زمان با سانجی لیلا بهانسالی گفتگو کرده است و پس از تمام فراز و نشیب ها، این دو در Baiju Bawra دوباره متحد می شوند. انتظار می رود فیلم در اوایل سال 2024 شروع به کار کند.

همچنین بخوانید :  خبر خوب برای هواداران سلمان خان و شاهرخ خان:پاتان در مقابل تایگر

این منبع با افزودن اینکه چگونه بانسالی در حال مذاکره با بازیگران زن دیگری به غیر از آلیا بات برای حضور در مقابل رانویر سینگ در Baiju Bawra خود است، فاش می کند، “به جز آلیا، بانسالی در حال مذاکره با دو بازیگر زن دیگر برای شخصیت dacoit queen Roopmati است. گفتگوها باید در 20 تا 25 روز آینده به نتیجه برسند.” قبل از شروع فیلم سانجی لیلا بانسالی، رانویر برای فیلم Singham Again روهیت شتی فیلمبرداری می‌کند. رانویر حدود 30 تا 35 روز برای Singham Again فیلمبرداری خواهد کرد. شخصیت او در فیلم سینگهام مهم است و این بار بسیار بیشتر از یک حضور کوتاه است. تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست، اما او امسال نقشش را در فیلم Singham Again بازی خواهد کرد.

رانویر همچنین یک تبلیغ برای Don 3 با فرهان گرفته است که ممکن است زمانی که تیم تصمیم به اعلام رسمی بگیرد، منتشر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا