اخباراخبار هنرمندان

رانی موکرجی : می خواهم تا 80 سالگی ام و تا 95 سالگی شاهرخ خان نقش های عاشقانه را با او ادامه بدهم

رانی موکرجی در حال حاضر در عشقی که برای «خانم چاترجی در مقابل نروژ» به دست می‌آورد، غرق می‌شود. در حالی که فیلم در گیشه فروش قابل قبولی داشت، رانی برای بازی خود در این فیلم تحسین های زیادی را دریافت کرد. در واقع، کاران جوهر احساس می کند که این بهترین بازی بازیگر زن تاکنون بوده است. این بازیگر مصاحبه‌های زیادی را پس از اکران برای جشن گرفتن موفقیت فیلم «خانم چاترجی مقابل نروژ» به کارگردانی آشیما چیبر انجام داده است.

در مصاحبه اخیر از رانی موکرجی پرسیده شد که آیا می خواهد با شاهرخ خان فیلمی بسازد؟ در پاسخ به آن، این بازیگر در مصاحبه ای با India Today گفت که از نویسندگان می خواهد که یک داستان عاشقانه بالغ ارائه دهند که بتواند شاهرخ را با او نشان دهد. رانی همیشه گفته است که عاشق شاهرخ است و حالا می‌گوید که می‌خواهد تا 80 سالگی خود و 95 سالگی شاهرخ خان،نقش عاشقانه با او را ادامه دهد.

رانی و شاهرخ در فیلم‌هایی مانند “کوچ کوچ هوتا هه”، “چلته چلته”، “Kabhi Alvida Na Kehna” با هم همبازی بودند و طرفداران زوج آنها را در همه این فیلم‌ها دوست داشتند. دوستی آنها نیز در این سالها ادامه داشته است. شاهرخ همچنین از بازی رانی در «خانم چاترجی علیه نروژ» تمجید کرده بود. او در توییتی نوشته بود: “چه تلاش فوق العاده ای از سوی کل تیم خانم چاترجی در مقابل نروژ. رانی من در نقش اصلی می درخشد که فقط یک ملکه می تواند. کارگردان آشیما، مبارزه انسانی با چنین حساسیتی را نشان می دهد.”

همچنین بخوانید :  این بازیگر زمانی در خیابان‌های بمبئی می‌خوابید و امروز حتی فیلم‌های شکست‌خورده‌اش بیش از ۱۰۰ کرور در گیشه فروش دارند.

در همین حال، رانی در مصاحبه با ETimes در مورد واکنش همسرش آدیتیا چوپرا به این فیلم صحبت کرد. رانی گفت: “او فکر می کند که این فیلم سال است و “پاتان” را ساخته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا