اخباراخبار فیلم ها

رقابت فیلم جوان شاهرخ خان با فیلم های جدید سلمان خان و سانی دئول

شاهرخ خان با فیلم پرفروش خود پاتان ثابت کرد که یک پادشاه باکس آفیس است. پاتان موفق ترین فیلم سینمای هند است و شاهرخ خان شکوه بالیوود را که در میان موفقیت فوق العاده فیلم های جنوبی در حال محو شدن بود، بازگرداند. و اکنون سر و صدای زیادی به گوش می رسد که حتی فیلم بعدی او، جوان، تمام رکوردها را در باکس آفیس خواهد شکست و در مقایسه با Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan سلمان خان، موفقیت بزرگی خواهد داشت.همچنین رقابتی با فیلم  Gadar سانی دئول  هم وجود دارد.

با توجه به مواردی که در Book My Show منتشر شده است، طرفداران بر این باورند که این جوان خواهد بود که در مقایسه با Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan و Gadar موفق تر خواهد بود. سر و صدای زیادی در اطراف فیلم سلمان خان وجود دارد و هیجان پشت این فیلم بیشتر و بیشتر می شود. این فیلمی است که شهناز گیل نیز اولین حضور خود را با آن رقم خواهد زد. Gadar 2 دنباله ای بر فیلم سوپرهیت سانی دئول و آمیشا پاتل است و طرفداران آنها متفاوت است. با این حال، با توجه به ارقام و تعداد لایک ها در Bookmyshow، جوان شاهرخ خان پیروز خواهد شد.

Gadar 2 سانی دیول یکی از بزرگترین اکران‌های سال 2023 است. این فیلم موردانتظار قرار است در 11 آگوست اکران شود. Gadar 2 بیش از 34000 لایک در برنامه محبوب رزرو بلیط BookMyShow ثبت کرده است. جالب اینجاست که لایک‌های Gadar 2 تقریباً دو برابر تعداد لایک‌های Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan از سلمان خان است.

همچنین بخوانید :  نقش منفی فیلم Raid 2 مشخص شد.

جوان شاهرخ خان تقریباً 43000 لایک در BookMyShow دارد. این نشان می‌دهد که   Gadar 2 سانی دئول ممکن است عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد. تحلیلگران تجارت نیز روی Gadar 2 شرط بندی بزرگی کرده اند. اگرچه Gadar 2، جوان و Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan به طور همزمان منتشر نمی شوند، تحلیلگران تجارت مطمئناً عملکرد باکس آفیس آنها را مقایسه خواهند کرد. گزارش ها حاکی از آن است که Gadar 2 در آخر هفته روز استقلال با فیلم  animal (حیوان) رانبیر کاپور درگیر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا