اخباراخبار هنرمندان

زمانی که کارینا کاپور در یک مصاحبه قدیمی درباره سلمان خان گفت: او را دوست ندارم و بازیگر بدی است.

کارینا کاپور  اولین حضور خود را در بالیوود در سال 2000 با فیلم Refugee به همراه آبیشک باچان انجام داد. اما او همیشه بخشی از صنعت بود. خواهر بزرگتر او، کاریشما کاپور، قبل از اینکه کارینا بازیگری را شروع کند، با بسیاری از بازیگران درجه یک کار می کرد. بدیهی است که ستارگان از جمله عامرخان و همسرش سیف علی خان با دیوا آشنا شدند. با وجود همه آشنایی، کارینا یک بازیگر خاص را دوست نداشت و بازی او را بد دید. بله، او در مورد سلمان خان صحبت می کرد!

کارینا کاپور و سلمان در فیلم‌هایی مانند باجرنگی بایجان، بادیگارد، Main Aur Mrs Khanna و Kyon Ki با هم کار کرده‌اند. طرفداران آنها شیمی و روابطشان را روی صفحه نمایش دوست دارند. پس مشکل کارینا با این بازیگر چه بود؟

کارینا و سلمان خان برای اولین بار در سال 2005 در فیلم Kyon Ki با هم بازی کردند. این فیلم حول محور مسائل مربوط به سلامت روان و آسیب های روانی می چرخد. تماشاگران شیمی آن‌ها را دوست داشتند و می‌خواستند این دو فضای بیشتری را در صفحه نمایش به اشتراک بگذارند. همه این اتفاقات افتاد اما چیزی که همه را شوکه کرد مصاحبه قدیمی کارینا بود که در آن از سلمان انتقاد کرد. طبق گزارش ماسالا دات کام، این بازیگر گفت: «من اصلاً طرفدار سلمان نیستم. من او را دوست ندارم، او بازیگر بسیار بدی است. من به او می گویم که او این ویژگی را دارد که از توجه دیگران لذت می برد و برای جلب آن دست به کارهای دیوانه وار می زند. ( یا در تعریفی دیگر از حرف کارینا می شود این جمله هم برداشت شود : کسی که دوست دارد با بیش از حد دراماتیک بودن توجه ها را به خود جلب کند.)

همچنین بخوانید :  کاترینا کایف و ویجی ستوپاتی باکس آفیس 2024 را با یک غافلگیری شروع می کنند. واکنش های افرادی که کریسمس مبارک را تماشا کرده اند.

کارینا در ادامه به تمجید از عامرخان و شاهرخ خان پرداخت و گفت: “عامرخان خوب است، من او را در فیلم “Hum Hain Rahi Pyar Ke” و “قیامت سه قیامت تک” دوست داشتم،اما از بین خان ها، من یک طرفدار شاهرخ هستم. جالب اینجاست که او در سال‌های اخیر با عامر در فیلم‌هایی مانند لال سینگ چادا، 3 Idiots و تلاش همکاری داشته است.

و البته کارینا با شاهرخ خان در آسوکا و Ra.One به عنوان بازیگر زن اصلی کار کرد. او در حالی که بیشتر در مورد شاهرخ صحبت می کرد، اضافه کرد: “من کاملاً عاشق او هستم. حتی از من در مورد او نپرسید، زیرا اگر شروع کنم، ساعت ها در مورد او صحبت خواهم کرد. آمیتاب باچان و شاهرخ تنها دو بازیگری هستند که من آنها را تحسین می کنم. چیزی در مورد شاهرخ وجود دارد که شگفت انگیز است. او همان جذابیت پسر همسایه را دارد که باعث می شود هر دختری بخواهد او را به خانه نزد والدینش ببرد. اجراهای او مرا تحت تأثیر قرار می دهد.

در واقع همیشه توصیه می شود که هرگز نگویید هرگز! با وجود انتقادات کارینا، او نه در یک فیلم بلکه در چهار فیلم با سلمان کار کرد!.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. کاملا درسته حرفاش و سلمان اصلا چیزی ک تو فیلم هاش به نمایش میذاره و چیزی ک نشون میده نیست یه فرد بیش از حد مغرور و عصبیه ولی شاهرخ دقیقا چیزیه ک نمایش میده و یه فرد جنتلمن که همیشه با همه به درستی و با محبت رفتار کرده حتی دشمناش

    1. فکر کنم داری ویژگی ها را برعکس میگی و این اطلاعات کاملا غلطه و یه ادم مرز دار اومده این ها را نوشته چون کارینا خودش در چند مصاحبه گفته من عاشق سلمان و طرفدارش هستم

  2. چرت گفته، همش دنبال سلمان خان بود، آخر که دید محلش نمیزار اینطوری از بدیش میگه، سلمان خان جز بهترین هاست.

  3. آره واقعن چرت گفته درمورد سلمان خان سلمان خان اصلا اینجور آدمی نیس یعنی منظورم اینکه اینجوری که توی فیلم هایش نشون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا