اخباراخبار هنرمندان

ساتیش کوشیک در 66 سالگی درگذشت

ساتیش کوشیک بازیگر پیشکسوت سینما در سن 66 سالگی دار فانی را وداع گفت.خبر درگذشت وی توسط دوست خوبش آنوپام کر تایید شد. بر اساس گزارشی که در ایندین اکسپرس منتشر شده است، وی بر اثر حمله قلبی شدید درگذشت. ساتیش کوشیک بیشتر به خاطر نقش های طنزش در فیلم ها شناخته می شود. از آقای هند گرفته تا رام لاکان و غیره – او با زمان بندی کمیک عالی و بازی های درجه یک خود باعث خنده بسیاری از طرفداران شد. او یکی از همه کاره ترین بازیگران بالیوود بود. در اینجا تعدادی از بهترین فیلم های او را بررسی می کنیم.

 (آقای هند) Mr India

آقای هند
ساتیش کوشیک

ساتیش کوشیک نقش تقویم را در فیلم آقای هند بازی کرد. با وجود اینکه فیلم آنیل کاپور و سری دوی را به عنوان شخصیت های اصلی داشت، تقویم توانست بیشترین ترین درخشش را داشته باشد.

دیوانا مستانا Deewana Mastana

دیوانا مستانا

چگونه می توان Pappu Pager را از دیوانا مستانا فراموش کرد. ساتیش کوشیک در نقش Pappu Pager در کنار آنیل کاپور و گوویندا بازی کرد و توانست همه را حسابی بخنداند.

Ram Lakhan رام لاکان

رام لاکان
ساتیش کوشیک

ساتیش کوشیک نقش کاشیرام را در رام لاکان بازی کرد. در میان این نمایشنامه پرکشش، ساتیش کوشیک توانست مردم را در نقش کاشیرام بخنداند.

Jaane Bhi Do Yaaro

ساتیش کوشیک

این فیلم جایگاه یک کلاسیک کالت (فیلمی است که طرفداران فرقه‌ای پیدا کرده است.) را دریافت کرده است. ساتیش کوشیک نه تنها در فیلمش بازی کرد، بلکه حتی دیالوگ هایی را نیز برای همین فیلم به همراه سودیر میشرا، ویدو وینود چوپرا نوشت.

همچنین بخوانید :  kick 2: سلمان خان فیلمنامه را شنیده است اما ساجد نادیادوالا به دلیل شرایط غیرقابل پیش‌بینی باکس آفیس برای ساخت آن عجله ندارد.

Mr and Mrs Khiladi

ساتیش کوشیک

ساتیش کوشیک نقش چاندا ماما را در فیلم آقا و خانم خیلادی آکشی کومار بازی کرد. از زمان بندی کمیک تا بیان، او در تمام طول کار بی نقص بود.

Tere Naam

ساتیش کوشیک

به عنوان کارگردان، ساتیش کوشیک موفقیت بزرگ خود را با فیلم سلمان خان تره نام ارائه کرد. این فیلم مورد علاقه و قدردانی همه قرار گرفت.

Chhatriwali

ساتیش کوشیک

در آخر ساتیش کوشیک در فیلم چاتریوالی به همراه راکول پریت سینگ و دیگران دیده شد. او در این فیلم نقش راتان لامبا را بازی کرد. دلمان برای نقش آفرینی های او تنگ خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا