اخباراخبار فیلم ها

ساخت فیلم تایگر علیه پاتان قطعی است…جدیدترین بروزرسانی

سال 2023 با تصاحب اکران پاتان شاهرخ خان آغاز شد. فیلمی که بازگشت او را پس از یک وقفه رقم زد، تبدیل به بزرگترین فیلم پرفروش تاریخ بالیوود شد. این فیلم همچنین حضور کوتاهی از سلمان خان در نقش تایگر داشت. آنها دو ستاره بزرگ بالیوود هستند و دیدن آنها در کنار هم پس از گذشت سالها برای طرفدارانشان خاطره انگیز بود. طبق گزارش ها، شاهرخ خان و سلمان خان به فیلم تایگر علیه پاتان از یاش راج فیلمز اشاره کرده اند.

آخرین به روز رسانی تایگر علیه پاتان این است که این فیلم توسط سیدارت آناند هدایت می شود و کار آماده سازی آن به زودی آغاز می شود. طبق گزارشی معتبر، آدیتیا چوپرا، تهیه‌کننده فیلم، این فیلم‌نامه را جداگانه برای سلمان خان و شاهرخ خان روایت کرده و هر دوی آن‌ها از پروژه حمایت کردند. کار بر روی تایگر علیه پاتان در ماه نوامبر 2023 آغاز می شود و پس از آماده سازی کامل، ستارگان فیلمبرداری این پروژه را در ماه مارس 2024 آغاز می کنند. فیلمنامه نهایی شده است و به نظر می رسد که تیم کاملاً مطمئن است که تایگر علیه پاتان انتظارات مخاطب را برآورده می کند.

همچنین بخوانید :  تریلر جوان به عنوان پربیننده‌ترین تیزر از آدیپوروش پیشی گرفت. 10 تا از پربیننده ترین تیزرهای فیلم های هندی در 24 ساعت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. از خان ها فقط عامرخان رو دست نداده عالیهههه💪💪💪💪💪 دل ستارگان رو زمین دووم3و….💪💪💪💪💪💪💪💪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا