اخباراخبار فیلم ها

سانجی دات در یک پست، تولد 20 سالگی Munna Bhai MBBS را جشن گرفت و نوشت امیدوارم بزودی مونابای 3 ساخته شود.

فیلم Munna Bhai MBBS ساخته راجکومار هیرانی با بازی سانجی دات، ارشد وارسی، گریسی سینگ، بومان ایرانی و دیگر بازیگران، 20 سال از اکران خود را در روز سه شنبه به پایان رساند و به مناسبت این روز، بازیگران اصلی فیلم در شبکه های اجتماعی خود پستی درباره بیست سالگی این فیلم گذاشتند. سانجی که در فیلم نقش یک انسان خیرخواه و در عین حال ترس آور و قلدر را بازی می کرد، در حال عبور از یک مشکل و پیچ نسبتا سخت بود که فیلم به صورت غیرمنتظره جلوی راهش قرار گرفت و به او در تغییر حرفه اش کمک کرد.

بازیگر سانجی دات روز سه‌شنبه گفت امیدوار است که قسمت سوم فیلم مورد انتظار مونابای به‌ زودی ساخته شود، زیرا او بیستمین سالگرد فیلم Munna Bhai MBBS را جشن گرفت.

سانجی دات در پستی در اینستاگرام خود نوشت: دو دهه خنده، احساسات و کلی آغوش جادویی! جشن 20 سالگی Munna Bhai MBBS، سفری پر از لحظات فراموش نشدنی. ممنون از عشق و حمایتی که این فیلم را به یک فیلم کلاسیک جاودانه تبدیل کرد. به امید اینکه Munna Bhai 3 به زودی ساخته شود!

Munna Bhai MBBS در سال 2006 دنباله ای به نام Lage Raho Munna Bhai داشت که به همان اندازه مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. همچنین در این فیلم ارشد وارسی و ویدیا بالان در نقش اصلی و دیا میرزا و آبیشک باچان در نقش های کوتاه ظاهر شدند. سازندگان بیش از 10 سال پیش یک تیزر ویدیویی برای قسمت سوم منتشر کرده بودند اما این پروژه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

همچنین بخوانید :  سری جدید سینگام امسال روی صحنه می رود.حضور دیپیکا در پروژه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. تو دنیای موازی شاهرخ مونا بای شده ولی هر جور فکر میکنم تنها بازیگر تاریخ که به این نقش میاد همین سانجی خودمونه
    کاش هیرانی واقعا بره سروقتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا