اخباراخبار فیلم ها

سریال هیرامندی: داستان و نقدهای چهره های مشهور و دستمزد بازیگران

پس از انتظارات فراوان، سرانجام سانجی لیلا بانسالی اولین حضور خود در OTT را با سریال وب «هیرامندی: بازار الماس» انجام داد. در این سریال، مانیشا کویرالا، سوناکشی سینها، آدیتی رائو حیدری، ریچا چادا، سانجیدا شیخ، شارمین سگال مهتا، فردین خان و … در نقش‌های کلیدی بازی می‌کنند.

به گزارش مانی کنترل، سوناکشی سینها برای نقش دوگانه خود 2 کرور دستمزد دریافت کرد. او همچنین یکی از پردرآمدترین بازیگران زن این سریال بود. مانیشا کویرالا نقش ملیکاجان را بازی می کند. در این نمایش نقش برجسته ای را ایفا کرد و برای آن یک چک حقوقی به ارزش 1 کرور به او داده شد. آدیتی رائو حیدری برای فرو رفتن بی‌نقص در نقش «بیبو جان» در این پروژه بزرگ، مورد تحسین فراوان قرار گرفت و به همین دلیل دستمزدی حدود ۱ تا ۱.۵ کرور دریافت کرد. سانجیدا شیخ مبلغ 0.4 کرور و فردین خان مبلغ 0.75 کرور دریافت کردند.

داستان سریال: در بستر مبارزات آزادی‌خواهانه هند در دهه ۱۹۴۰، سریال «هیرامندی» داستانِ زندگیِ زنانِ طربدار (به معنای کسی است که با آواز، موسیقی و رقص برای سرگرمی دیگران پول می‌گیرد.) و حامیانشان را در «هیرامندی»، محله‌ای درخشان، روایت می‌کند. 

سریال «هیرامندی: بازار الماس» به کارگردانی «سانجی لیلا بانسالی» با واکنش‌های مثبت زیادی روبرو شده است. هواداران، منتقدان و حتی افراد مشهور همگی نظر مثبتی نسبت به این پروژه دارند.

در روز دوشنبه، « بومی پدنکار»، بازیگر فیلم «Dum Laga Ke Haisha» به جمع طولانی از ستارگانی پیوست که عاشق این مجموعه نتفلیکس شده‌اند. پدنکار با به اشتراک گذاشتن پوستری از این سریال در اینستاگرام خود نوشت: «آقای لِیلا بانسالی، شما یک استاد هستید. بازی‌ها، فضا، موسیقی و البته رقص‌ها. خانم فریده جلال (ایموجی ستاره)»

همچنین بخوانید :  فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan اکران شد و نظر برخی کاربران

هفته گذشته، عملکرد «سوناکشی سینها» در اولین سریال اینترنتی «سانجی لیلا بانسالی» با عنوان «هیرامندی: بازار الماس»، تایید و تحسین همبازی او در فیلم «رودی راتور»، یعنی «آکشی کومار» را دریافت کرد. روز دوشنبه، آکشی کومار پوستر سریال را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «تماشای هیرامندی، چه منظره‌ی باشکوهی! عالی کار کردید سوناکشی سینها و سانجی لیلا بانسالی.» لازم به ذکر است که آکشی کومار و سوناکشی سینها در چندین فیلم با هم کار کرده‌اند، از جمله «جوکر»، «رودی راتور»، «Mission Mangal»، «تعطیلات: یک سرباز هرگز استراحت نمی‌کند» و غیره.

به تازگی، «شکار کاپور»، کارگردان فیلم «آقای هند»، با تمجید از تیم «هیرامندی» به خاطر عملکردشان در این سریال، نقد و بررسی خود را از این مجموعه اینترنتی در صفحه‌ی «ایکس» (که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد) به اشتراک گذاشت. او نوشت: «هنر سینمایی سانجی لیلا بانسالی بسیار اغوا کننده است. او شما را به دنیای خود می کشاند و مسحورتان می کند. تصاویرش مدت ها پس از اینکه کل مجموعه هیرامندی را یکجا تماشا کردم در ذهنم باقی ماند. چه اجرای درخشانی از «مانیشا کویرالا». در نهایت، نتفلیکس بودجه‌ای را که فیلمسازان هندی سزاوارش هستند در اختیارشان قرار می‌دهد.»

«هیرامندی» با نقدهای درخشانی آغاز شد. «سایبال چاترجی»، منتقد فیلم، به این سریال 3 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت: «بانسالی بهترین بازی را از شش بازیگر اصلی – مانیشا کویرالا، سوناکشی سینها، آدیتی رائو حیدری، ریچا چادها، سانجیدا شیخ و شارمین سگال – بیرون می‌کشد.» او افزود: «هیرامندی: بازار الماس فقط تجمل و نمایش نیست. این سریال با وجود حس نوستالژی و مرثیه‌گونه، هسته‌ای در خود دارد که ارزشش از تمام زرق و برق بسته‌بندی آن بیشتر است.»

همچنین بخوانید :  تایید سونیل شتی مبنی بر ساخت Awara Pagal Deewana 2
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من تازه با ساییتون اشنا شدم
    همیشه دنبال یک سایتی بودم اخبار بالیوود رو بذاره سایتتون عالیه
    خسته نباشید 🌹🔥❤️🇮🇳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا