اخباراخبار هنرمندان

سلمان خان بالاخره درباره حادثه تیراندازی صحبت می کند.

سلمان خان هرگز در مورد حادثه تیراندازی خارج از خانه اش که در 14 آوریل 2024 رخ داد صحبت نکرد. گزارش شده است که این فوق ستاره در بیانیه خود به پلیس، آن را تهدیدی مهم برای خانواده خود خوانده و جزئیات حادثه تیراندازی را فاش کرده است. در آخرین اظهارات به پلیس، سلمان خان گفته است که هنگام تیراندازی در خواب بوده و با سر و صدا بیدار شده است.

به گزارش ANI، بیانیه سلمان خان که توسط پلیس به اشتراک گذاشته شده است، می‌گوید: «حادثه اخیر تیراندازی توسط دو فرد ناشناس با موتورسیکلت در آپارتمان گلکسی، محل سکونت خانواده سلیم‌خان، بسیار ناراحت‌کننده و نگران‌کننده است. خانواده ما از این حادثه شوکه کننده بسیار متحیر شده اند.

در ادامه بیانیه آمده است: متأسفانه برخی از افرادی که ادعا می‌کنند به خانواده ما نزدیک هستند و وانمود می‌کنند که سخنگوی ما هستند، در اظهاراتی بی‌پرده به رسانه‌ها می‌گویند که همه اینها یک ترفند تبلیغاتی است و و خانواده هیچ آسیبی ندیده‌اند. این گفته‌ها صحت ندارد و نباید به آنها توجهی کرد.

گفته می شود که سلمان خان به همراه برادرش ارباز خان به مدت شش ساعت توسط پلیس در مورد حادثه تیراندازی مورد بازجویی پلیس قرار گرفته‌اند. تیراندازی که در خانه سلمان خان رخ داد توسط گانگستر لارنس بیشنوی انجام شد که سلمان را به خاطر پرونده بلک باک تهدید به کشتن کرده بود.

همچنین بخوانید :  اعلام تاریخ انتشار فیلم Ganapath Part 1 تایگر شروف و کریتی سانون
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا