اخباراخبار فیلم ها

سلمان خان قیمت بلیت Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan را کمتر از مقدار معمول نگه می دارد تا عید را شیرین تر کند

جدیدترین فیلم سلمان خان Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan منتشر شد. قیمت بلیط ها بالا نیست

روز عید است، یک روز قبل از عید، سلمان خان به  طرفداران سرسختش، جوانان، خانواده ها، تماشاگران سینما و منتقدان، عیدی خود را داده است.  تماشاگران برای تماشای سوپراستار مورد علاقه خود در Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan، جدیدترین اثر سینمایی او، به سالن‌ها می‌روند.

 افتتاحیه فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan با موفقیت بزرگی همراه بوده است زیرا مردم می خواهند اولین روز نمایش فیلم را در اختیار بگیرند. پیش‌خریدهای فیلم قبلاً با هزینه‌های کمتر از 250 تا 300 روپیه انجام شده بود که این رقم تقریبا نصف هزینه ای است که فیلم های دیگر برای جیب مخاطب به همراه داشته اند. و در واقع از حد انتظار فراتر رفته است. با این حال، با قیمت پایین بلیت ها، این فیلم در حال حاضر شاهد رونق فروش پیشخوان است.

در دوران پس از همه‌گیری، صنعت فیلم هند نتوانسته تاثیر قابل توجهی در گیشه داشته باشد، پاتان تنها استثناست. اما، هجوم گسترده تماشاگران سینما گویای تأثیر عظیم ستاره بودن و نفوذ بی‌سابقه سلمان در میان توده‌ها است. همچنین ذکر این نکته ضروری است که سلمان خان تنها ستاره بالیوودی است که بیش از هر بازیگر دیگری در این صنعت، فیلم 300 کروری در اختیار دارد. سلمان خان در مرحله بعدی در تایگر 3 دیده خواهد شد که به گفته منتقدان و تحلیلگران تجاری، تمام رکوردهای قبلی صنعت را خواهد شکست و احتمالاً می تواند یک سرمایه گذاری رکورد برای سلمان خان باشد.

 

همچنین بخوانید :  لو رفتن چند عکس و ویدیو از موزیک ویدیوی فیلم جوان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا