اخباراخبار هنرمندان

سلمان خان پیشنهاد همکاری در فیلمی با کاران جوهر را در برنامه آپ کی عدالت تایید کرد

سلمان خان از انتشار Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan لذت می برد. این بازیگر فیلم تایگر 3 با کاترینا کایف را در دست ساخت دارد. اخیراً گزارش هایی منتشر شده است که در آن گفته شده است که سلمان خان پیشنهاد فیلمی از سوی استودیوی دارما پروداکشن کاران جوهر را دریافت کرده است. و اگر همه چیز خوب پیش برود، بعد از حدود 25 سال با کاران جوهر همکاری خواهند کرد. و حالا سلمان در جریان حضورش در آپ کی عدالت هم همین را تایید کرد.

سلمان خان و کاران جوهر واقعاً قرار است با هم کار کنند. آنها در کوچ کوچ هوتا های با هم، کار کرده اند که اولین کارگردانی کاران بود. و حالا بالاخره وقت آن رسیده که دست به دست هم بدهند. راجات شارما، مجری برنامه آپ کی عدالت از سلمان خان پرسید که آیا در فیلم جدیدی با کاران کار می کند یا خیر. سوپراستار سری تکان داد و تایید کرد که قرار است با کاران کار کند.

ویدیوهای سلمان خان که فیلمش با کاران را تایید می کند در فضای مجازی پخش می شود. طرفداران سلمان خان به طور خاص خوشحال هستند. سلمان به راجات شارما می گوید که کاران اخیراً با او تماس گرفته و پیشنهاد فیلمی به او داده است. او همچنین در مورد ساخت فیلم آدیتیا چوپرا صحبت می کند. سلمان می گوید که آنها هر دو تهیه کننده و فیلمساز بزرگی هستند و قطعا با آنها همکاری خواهد کرد. این موضوع غوغای بزرگی در اخبار سرگرمی ایجاد کرده است.

به احتمال زیاد این فیلم در عید اکران شود. گفته می شود که سازندگان برای هدایت پروژه به کارگردان ویشنو واردان مراجعه کرده اند.

همچنین بخوانید :  ساخت هتلی رو به دریا توسط سلمان خان در بندرا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا