اخباراخبار هنرمندان

سلمان خان گفت: «وقتی کارم بد باشد، همین آدم‌ها که مرا می شناسند به من توهین می‌کنند.»

سلمان خان از سال ۱۹۸۸ بخشی از بالیوود بوده است و قدرت ستاره ای او بی نظیر است. او یکی از گران ترین ستاره های این صنعت است و طرفداران به معنای واقعی کلمه او را می پرستند. بازیگر دبنگ 2، نیکیتین دیر (Nikitin Dheer)، اکنون گفتگویی را با سوپراستار به یاد می آورد که باعث می شود بیشتر به او احترام بگذارید!

 نیکیتین دیر در دبنگ 2 با سلمان کار کرد. او نقش آنتاگونیست ثانویه (نقش منفی دوم)، Chunni را بازی کرد. این بازیگر در مصاحبه جدیدی به حادثه‌ای اشاره کرد که سلمان برای فیلمبرداری در یک روستا با ۵۰ بادیگارد آمد، اما آنها برای تعداد عظیم طرفدارانش کافی نبودند. اکثر مردم با شنیدن اینکه بازیگران فیلم مجبور شدند برای محافظت از او به تیم امنیتی او ملحق شوند، شوکه خواهند شد.

نیکیتین دیر در گفتگو با سیدارت کانان افزود: «ما بازیگران نیز در محافظت از او به آنها پیوستیم. روز بعد مجبور شدند ماشین های او را دو برابر کنند. این قدرت ستاره است. اینکه او فقط از مردم بخواهد به او راه بدهند و آنها این کار را انجام دهند، عشق است. هیچ پولی نمی تواند آن را بخرد.»

نیکیتین معتقد است بهترین ویژگی سلمان این است که او واقعیت را درک می کند. او فاش کرد: «از او پرسیدم، با دانستن اینکه حتی کسی که زیر یک سنگ زندگی می‌کند تو را می‌شناسد، چه احساسی داری؟» او گفت: «خوب است. وقتی اوضاع بد است، همین آدم‌ها هستند که به من توهین می‌کنند.(وقتی روزگارم بر وفق مراد نیست، همین ها هستند که از من سوء استفاده می کنند.) یا به بیانی دیگر: همین هایی که الان هوادار من هستند، در سختی ها رهایم می کنند … پس باید بدانی که چه کسی هستی.»

همچنین بخوانید :  پخش نسخه دیجیتالی هانومان... دنباله فیلم ساخته می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا