اخباراخبار هنرمندان

سوناکشی سینها به جمع بازیگران Bade Miyan Chote Miyan می پیوندد

سوناکشی سینها در سال 2023 نقش شخصیت های قوی و قدرتمندی را در Heeramandi و Dahaad اثر سانجی لیلا بهانسالی بازی خواهد کرد. فیلم Dahaad به عنوان اولین فیلم دیجیتالی این بازیگر شناخته می شود.”Dahaad” یک فیلم جنایی هیجان انگیز است که حول محور داستان پلیسی به نام آنجالی باتی (با بازی سوناکشی سینها) می چرخد که در تعقیب یک قاتل است. همچنین گروه بازیگران با استعدادی از جمله ویجی وارما، گلشن دوایا و سوهوم شاه در نقش های محوری حضور دارند.

اکنون سوناکشی در حال آماده شدن برای پیوستن به گروه بازیگران تاثیرگذار  شامل آکشی کومار و تایگر شروف برای فیلم کمدی اکشن Bade Miyan Chote Miyan به کارگردانی علی عباس ظفر است. اضافه شدن سوناکشی به گروه بدون شک به دلیل اهمیت پیش بینی شده نقش او در این فیلم، یک جذابیت بزرگ خواهد بود.

این تیم فیلمبرداری برنامه اول فیلم را در بمبئی به پایان رسانده است و تا پایان ماه مارس، پیش بینی می شود برنامه دوم فیلمبرداری در اسکاتلند و ابوظبی انجام شود. سوناکشی در مورد حضورش در این فیلم چنین بیان کرد: “من هیجان زده هستم که بخشی از این گروه شگفت انگیز برای Bade Mian Chote Miyan هستم. همکاری با آکشی همیشه لذت بخش است و مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. همکاری با تایگر هم برای اولین بار. علی عباس ظفر کارگردان درخشانی است و من شک ندارم که این فیلم بلاک باستر خواهد شد.

همچنین بخوانید :  فیلم Singham Again از رامایانا الهام گرفته است؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا