اخباراخبار هنرمندان

شاهرخ خان در پاسخ به سوال طرفداران در تاریخ انتشار تریلر Pathaan در بهترین حالت خود قرار داشت.

شاهرخ خان درباره تاریخ انتشار تریلر Pathaan صحبت کرد. او همچنین درباره اینکه چه کسی به عنوان یک شخص بهتر است صحبت کرد، پاتان یا سوریندر صحنی. این بازیگر در توییتر جلسه (هر چیزی را از من بپرسید)Ask Me Anything برگزار کرد.

شاهرخ خان درباره تاریخ انتشار تریلر Pathaan صحبت کرد. او همچنین درباره اینکه چه کسی به عنوان یک شخص بهتر است صحبت کرد، پاتان یا سوریندر ساهنی. این بازیگر در توییتر جلسه (هر چیزی را از من بپرسید)Ask Me Anything برگزار کرد.

شاهرخ خان بازیگر در کریسمس لبخندی بر لبان طرفداران خود آورد و او در توییتر جلسه Ask Me Anything را برگزار کرد و به سوالات آنها پاسخ داد. شاهرخ روز یکشنبه با حضور در پلتفرم رسانه های اجتماعی درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او در توییتی نوشت: “کریسمس بر همه مبارک. روز را صرف طراحی و لذت بردن از چیزهای کریسمس با لیل وان کرد. او اکنون کمی به من استراحت داده است تا شاید یک پرسش و پاسخ سریع و سپس به جشن برگردم.

یکی از کاربران توییتر از این بازیگر پرسید: چرا تریلر پاتان را منتشر نمی‌کنید؟ جواب داد هه مری مرزی!!!وقتی بیاد میاد. یکی از طرفداران پرسید: “چه کسی به عنوان یک شخص بهتر است، پاتان یا سوریندر ساهنی ؟ شاهرخ گفت: “ساهنی مهربان… پاتان یک جنتلمن فکر می کنم.”سوریندر ساهنی نام شخصیت شاهرخ در رب نه بنا دی جودی (2008) است.

شخصی پرسید: “وقتی مردم اکنون می گویند Phir Bhi Dil Hai Hindustani از زمان خود جلوتر بود، چه احساسی دارید؟ او در توییتی نوشت: “من به گذشته خوب یا بد فکر نمی کنم. اگر خوب نیست خوب نیست… چیزها باید مرتبط باشند.” وقتی شخصی گفت، “آیا می توانم به عنوان هدیه کریسمس از شما پاسخی دریافت کنم، شما همیشه بابانوئل من بوده اید . کریسمس مبارک آقا”، او گفت: “اینجا هو هو هو…” وقتی شخصی از او پرسید که آیا او طرفدار ستاره فوتبال لیونل مسی است، شاهرخ پاسخ داد: “چه کسی نیست؟”

همچنین بخوانید :  گزارش اولیه عملکرد صبحگاهی فیلم جوان: شروع عالی

وقتی شخصی از شاهرخ پرسید که چرا او اینقدر خوش تیپ است، او گفت: “ژن های پدر و مادرم خوب بود!”

یکی از طرفداران از شاهرخ پرسید: “سلام بهترین های دنیا،برای داشتن حس شوخ طبعی مثل شما باید چه کار کنم)؟” شاهرخ گفت: “قلبت را ملایم نگه دار و همه را دوستان خود بدان… و از لحظه لحظه زندگی لذت ببر…” یکی از طرفداران او را مسخره کرد و از او پرسید که آیا بابانوئل به خانه اش آمده است یا نه و او پاسخ داد: ” (او باید به آنجا برسد… من شنیده ام که بیرون از خانه ترافیک زیادی وجود دارد).

او جلسه خود را با این توییت به پایان رساند: “الان باید بروم… کوچولو زنگ می زند. از همه شما متشکرم. سال نو بسیار مبارک و کریسمس مبارک داشته باشید. همه شاد باشید و امیدوارم بهترین روزهای زندگی خود را از این پس داشته باشید… و برای همیشه. مبارکت باد.”

شاهرخ به همراه دیپیکا پادوکن و جان آبراهام در فیلم آینده‌شان ((پاتان)) به کارگردانی سیدارت آناند حضور خواهند داشت. این فیلم که توسط آدیتیا چوپرا تهیه شده است، قرار است در تاریخ 25 ژانویه 2023 به زبان های هندی، تامیل و تلوگو اکران شود. شاهرخ همچنین در فیلم اکشن هیجان انگیز آتلی و فیلم بعدی دانکی به کارگردانی راجکومار هیرانی در مقابل تاپسی پانو دیده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا