اخباراخبار هنرمندان

عکس جدید رانویر سینگ و گمانه زنی ها درباره استایل او برای فیلم براهماسترا 2

رانویر سینگ بازیگر بالیوود بارها و بارها بارها مهارت های بازیگری خود را ثابت کرده است. او از هواداران و فالورهای زیادی برخوردار است و با به روز رسانی های روزانه خود، آنها را خوشحال می کند. رانویر که به خاطر ظاهر جذابش شناخته شده است، با خوش تیپی اش یکبار دیگر طرفدارانش را مجذوب کرده است.

روز سه شنبه، رانویر سینگ با به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از تصاویر در صفحه اینستاگرام خود ظاهر شد و طرفداران عاشق ظاهر جدید او شده اند. در تصاویر جدید، رانویر با ریش کوتاه و مرتب شده و یک ژاکت خاکستری، خوش تیپ به نظر می رسد.

عکس جدید رانویرسینگ 2024

پس از به اشتراک گذاشتن این تصویر به صورت آنلاین، طرفداران بخش نظرات را با عشق و قدردانی پر کردند. یک کاربر پاسخ داد، «اگَر این شخصیت دِو باشه، پس قسمت دوم آتیش به پا می کنه». ظاهر جدید رانویر باعث شد طرفداران حدس بزنند که آیا این استایل جدید او برای فیلم «براهماسترا 2» ساخته‌ی آیان موکرجی است.

طبق گزارش‌ها، رانویر برای نقش دِو (Dev) در فیلمی با بازی رانبیر کاپور انتخاب شده است و طرفداران از این انتخاب تمجید کردند. خب، اگر بخواهیم به گزارش‌ها اعتماد کنیم، فیلمنامه قسمت دوم هنوز در حال نوشتن است. براهماسترا 2 در سال 2025 روی صحنه می رود.

در زمینه کاری، آیان در حال حاضر مشغول War 2 است و رانویر امسال برای Baiju Bawra فیلمبرداری می کند. فیلم آینده Rakshas توسط رانویر با کارگردانی پراسانت وارما متوقف شد. سازندگان اعلام کرده بودند که این فیلم اتفاق نمی افتد. رانویر گفته بود که پراسانت استعداد بسیار ویژه ای است و آنها در آینده روی پروژه ای هیجان انگیز همکاری خواهند کرد.

همچنین بخوانید :  خروج پریانکا چوپرا و کاترینا کایف از فیلم جی لو زارا

رانویر Don 3 را در خط تولید خود دارد که به کارگردانی فرهان اختر است. در این فیلم کیارا ادوانی نیز به عنوان بازیگر نقش اول حضور دارد. انتظار می رود این فیلم در سال 2025 اکران شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا