اخباراخبار هنرمندان

فرهان اختر به همکاری مجدد با شاهرخ خان در آینده ای نزدیک اشاره می کند.

در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر سومین همکاری فرهان اختر و شاهرخ خان در مجموعه Don بودند و در حالی که Don 3 در حال ساخت است، شاهرخ خان تصمیم گرفته است که بخشی از آن نباشد و این باعث ناامیدی و ناراحتی هواداران شد. با این حال، فرهان تأکید کرده است که هواداران نباید ناامید شوند زیرا او یک اشاره مهم داده است که نشان می دهد در آینده با “بادشاه” (لقب شاهرخ خان) همکاری خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با Pinkvilla، به نظر می‌رسد فرهان اختر امید طرفدارانی که از خروج شاهرخ خان از مجموعه Don ناراحت بودند را زنده کرده است. اختر با تایید این موضوع که قطعا همکاری دوباره ای با شاهرخ خان در برنامه است، گفت: «بله، کاملا. ما قطعا پروژه‌ای پیدا می‌کنیم که هر دوی ما کار کردن روی آن را دوست داشته باشیم و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.» او صحبت‌هایش را با این جمله ادامه داد: «فقط باید چیزی پیدا شود که هر دو با آن ارتباط برقرار کنیم» و با اطمینان به هواداران گفت: «صد در صد.»

فیلم‌های آینده فرهان اختر

 

فرهان اختر به تازگی ۲۰ سالگی دومین فیلم کارگردانی‌اش، «لاکشیا» با بازی هرتیک روشن را جشن گرفت. گفته می‌شود این فیلمساز-بازیگر که به راحتی نقش‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرد، کار روی Don 3 را با توجه به انتظارات بالای مخاطبان آغاز کرده است. در این فیلم، رانویر سینگ برای اولین بار نقش Don را بازی می‌کند و کیارا ادوانی نیز به عنوان بازیگر نقش اول زن انتخاب شده است. این فیلم همچنین اولین همکاری مشترک این دو بازیگر روی پرده سینما خواهد بود.

همچنین بخوانید :  بررسی زوایای پنهان ماجرای Don 3: از پیشنهاد شاهرخ خان تا خشم پریانکا

علاوه بر این، فرهان اختر فیلم بسیار مورد انتظار «Jee Le Zaraa» را نیز در دست ساخت دارد. اگرچه این فیلم سه سال پیش در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما برنامه فیلمبرداری آن چندین بار به تعویق افتاده است. این فیلم با حضور بازیگران زن شامل پریانکا چوپرا جوناس، آلیا بات و کاترینا کایف، به عنوان یک درام جاده‌ای (فیلم سفر جاده‌ای) شناخته می‌شود اما به دلیل تداخل در تاریخ فیلمبرداری بازیگران، هنوز نتوانسته کلید بخورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. هیچی نگو نمیخوام صداتو بشنوم فرهان ۱۰ سال منتظر دون ۳ نبودیم تا بیای یکی دیگه رو جایگزین شاه کنی شاید با اون چندتا فلاپ شاه فکر کردی دورانش تموم شده و بهتره یکی دیگه رو بیاری ولی با دوتا هزار کرور پشت هم پشمات ریخته و پشیمون شدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا