اخباراخبار فیلم ها

فیلم دانکی اکران شد…نظرات مخاطبان و کارشناسان تجارت

بالاخره دانکی، سومین اکران شاهرخ خان در سال از پنجشنبه در سینماها عرضه شد. تب دانکی بیشتر و بیشتر می شود. طرفداران شاهرخ خان در اولین روز اکران این فیلم، آن را تماشا کرده اند و از آن به عنوان یک شاهکار یاد می کنند. این فیلم بهترین فیلم تا به امروز توسط این کارگردان و بازیگر شناخته می‌شود. شاهرخ خان شما را به یک سواری احساسی می برد و به شما خواهد فهماند که هرگز نباید کشور خود را ترک کنید. با صحبت در مورد بازی شاهرخ خان در این فیلم، کاربران اینترنت می گویند که او با بازی پرقدرت خود ذهن شما را منفجر خواهد کرد و تطبیق پذیری او به عنوان یک بازیگر باعث می شود که شما بیشتر به او احترام بگذارید.

دانکی راجکومار هیرانی یکی از بهترین فیلم‌های دوران حرفه‌ای او تا به امروز است و تماشاگران ادعا می‌کنند که فیلم 3 احمق را محو کرده است. گفته می شود که شاهرخ خان که امسال با «جوان» و «پاتان» موفق به کسب موفقیت های پشت سر هم شد، دو فیلم نامبرده خودش را شکست داد، زیرا «دانکی» بهترین بازی حرفه ای اوست.

به گفته طرفداران شاهرخ خان، دانکی یک شاهکار است و قطعا تماشای این فیلم زیبا و دل انگیز را از دست ندهید. آیا بلیط خود را برای دانکی رزرو کرده اید؟ اگر نه، قطعاً چیز بزرگی را از دست می دهید.

رامش بالا کارشناس تجارت به دانکی نمره 4 از 5 داد و نوشت: یک کلاسیک دیگر از کارگردان راجکومار هیرانی. طنز و در عین حال احساسی..فیلم در مورد مهاجرت غیرقانونی به غرب است.. شاهرخ خان یکی از بهترین بازی های دوران بازیگری خود را ارائه می دهد.. تاپسی تاثیرگذار است.. موزیک عالی از پریتام. رامش بالا، کارشناس تجارت، نوشت: راجکومار هیرانی در ارائه محتوای سرگرم کننده و مرتبط با توده ها استاد است. او و شاهرخ یک اثر برنده را ارائه کرده اند.”

همچنین بخوانید :  آلو آرجون در فیلم جوان شاهرخ خان حضور ندارد و نقش افتخاری او شایعه بوده است.

تاران آدارش، تحلیلگر و منتقد تجارت فیلم، به دلیل رتبه بندی ستاره های کوتاه و خلاصه خود برای فیلم ها در توییتر شناخته شده است.(او به جای نوشتن نقدهای طولانی، امتیازاتی را به صورت ستاره‌ای ارائه می‌دهد که تنها با نگاه کردن به تعداد ستاره‌ها می‌توان سطح کیفیت فیلم را فهمید)… با این حال، به نظر می رسد او امروز فیلم را بررسی نخواهد کرد زیرا حالش خوب نیست. او نوشت: “صبح بخیر، بسیار مشتاق تماشای دانکی و سالار هستم، هنوز در بیمارستان تحت نظر هستم، بعد از یک جراحی بزرگ تقریباً بهبود یافته‌ام… خیلی ممنون از آرزوهای خوبتان…… احساس خوشبختی می‌کنم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. متاسفانه نظرات دهان به دهان یکدست و مثبت نیست و خیلی ها از فیلم خوششون نیومده و این واسه فیلمی تو این ژانر که وابسه به نظر مردمه و افتتاحیه بالایی ندارن وحشتناکه
    همه چیز داره به نفع سالار میشه و احتمالا خیلی از سینماهای دانکی رو ببره
    ولی خوشبختانه بودجه فیلم زیاد نیست و با همین افتتاحیش هم میتونه موفق بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا