اخباراخبار هنرمندان

قدردانی شاهرخ خان از خاندان سلمان خان: به دلیل اینکه در خانه سلیم غذا خوردم، موفق شدم و شاهرخ خان شدم.

شاهرخ خان و سلمان خان دو سوپراستار هزاره هستند. علیرغم دهه ها سلطنت در صنعت فیلم، این دو همچنان هر بار که در پرده بزرگ ظاهر می‌شوند ، قلب همه را به دست می‌آورند. پس از دوران طولانی تنش، این سوپراستارها با یکدیگر سازش کردند و در فیلم‌های یکدیگر مانند پاتان و تایگر 3 ظاهر شدند. رفاقت آنها مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و طرفداران منتظر دیدن بیشتر شاهرخ و سلمان در پرده بزرگ هستند.

اخیراً ویدیویی قدیمی از سلمان خان و شاهرخ خان در فضای مجازی منتشر شد و نشان می‌دهد که شاهرخ خان از خانواده نزدیک و دوستانش که از او مراقبت کرده‌اند تشکر می‌کند. همانطور که در ایندین اکسپرس گزارش شده است، شاهرخ همچنین فاش کرد که سلمان ممکن است مسن‌تر به نظر برسد، اما در واقع یک ماه یا بیشتر از او جوان‌تر است. این پورتال به نقل از شاهرخ می گوید: «او یک ماه و نیم از من کوچکتر است. (او با اعتماد به نفس و عزت زیادی می ایستد، بنابراین همه تصور می کنند که او برادر بزرگتر است. اما او نیست).

شاهرخ خان در 2 نوامبر و سلمان خان در 27 دسامبر در همان سال 1965 به دنیا آمدند.

شاهرخ خان با قدردانی بیشتر از خاندان خان، گفت: «او بیش از یک برادر بزرگتر است. خانواده او از من مراقبت کردند. من نه تنها در حرفه خود تلاش کرده ام، بلکه در خانه سلمان نیز غذا خورده ام. عمو سلیم مرا دعا کرد و من می گویم به دلیل اینکه در خانه او غذا خوردم، موفق شدم و شاهرخ خان شدم.»

همچنین بخوانید :  بعد از کارگردانی ضعیف فرهاد سامجی برای فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan سازندگان Hera Pheri برای همکاری با او مردد هستند

سلمان خان در واکنش به سخنان محبت آمیز شاهرخ خان از او تشکر کرد و به او گفت که سرنوشت او متعلق به اوست و هیچ کس نمی تواند آن را از سوپراستار بگیرد.

در عرصه حرفه ای، شاهرخ خان سال گذشته سال بسیار موفقی داشت. پس از پاتان و جاوان، با دانکی راجکومار هیرانی به پرده نقره ای رسید. از سوی دیگر، سلمان خان اکنون با کاران جوهر برای پروژه آینده خود «The Big Bull» همکاری کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا