اخباراخبار فیلم ها

لیست فیلم های جدید پیش روی بالیوود: از Jigra تا Devara Part 1

خبر خوب برای عاشقان فیلم های بالیوودی این است که چند ماه دیگر، فیلم های شگفت انگیز زیادی اکران می شوند. به زودی فیلم هایی با حضور ستاره های بزرگی مثل آلیا بات، جونیور ان تی آر، آلو آرجون، آجی دوگان، آکشی کومار، وارون داوان و خیلی های دیگر روی پرده سینما اوقات خوشی را برای طرفداران بالیوود رقم خواهند زد. درباره تاریخ اکران فیلم های آینده حرف و حدیث های زیادی بوده، به همین خاطر ما اینجا تمام این اطلاعات را یک جا جمع کرده ایم.

Jigra

 

جیگرا با بازی آلیا بات امروز معرفی شد. Vedang Raina و آدیتیا ناندا در این فیلم بازی خواهند کرد. این فیلم از همین الان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است زیرا آلیا طرفداران زیادی دارد. این اثر که توسط کاران جوهر تولید می‌شود، در تاریخ 11 اکتبر 2024 اکران خواهد شد.

Devara

 

Jr NTR، جانوی کاپور و سیف علی خان بازیگران فیلم Devara هستند. این فیلم نیز امروز توسط تهیه کننده، کاران جوهر اعلام شد. پیش از این قرار بود این فیلم در تاریخ 10 اکتبر 2024 اکران شود اما اکنون این فیلم در تاریخ 27 سپتامبر 2024 اکران خواهد شد.

Singham Again

 

چه کسی منتظر Singham Again نیست؟ فیلم روهیت شتی طرفداران زیادی دارد و قرار بود در 15 آگوست 2024 اکران شود. اما اخیراً آجی دوگان گفت که آنها در مورد تاریخ اکران مطمئن نیستند و نمی خواهند عجله کنند. طبق گزارش‌ها، این فیلم هم‌اکنون در دیوالی اکران خواهد شد. در این فیلم دیپیکا پادوکون، آکشی کومار، تایگر شروف، جکی شروف، کارینا کاپور، آرجون کاپور، رانویر سینگ و … نیز ایفای نقش می کنند.

همچنین بخوانید :  اخبار ساخت برهماسترا 2 و 3

Pushpa 2: The Rule

 

پوشپا 2 با بازی آلو آرجون و راشمیکا ماندانا  نیز قرار بود در 15 آگوست 2024 اکران شود. این فیلم همچنین یکی از مورد انتظارترین ها بوده است. بر اساس گزارش ها، اکران این فیلم به دلیل تکمیل نشدن فیلمبرداری به تعویق افتاده است. آهنگ ها و تیزر فیلم باعث بالا رفتن سطح هیجان در بین طرفداران شده است.

Khel Khel Mein

 

پس از به تعویق افتادن پوشپا 2، آکشی کومار تاریخ اکران فیلم خود، Khel Khel Mein را اعلام کرد. این فیلم در 15 آگوست به نمایش درمی آید. در Khel Khel Mein همچنین تاپسی پانو،  وانی کاپور، Ammy Virk، Aditya Seal، Pragya Jaiswal و فردین خان ایفای نقش کرده اند.

Kill

 

فیلم Kill با بازی Lakshya Lalwani و Raghav Juyal از دیروز مورد بحث قرار گرفته است. تریلر فیلم منتشر شد و طرفداران عاشق سکانس های اکشن شگفت انگیز فیلم هستند. این فیلم توسط کاران جوهر، Guneet Monga Kapoor، آپوروا مهتا و Achin Jain تهیه شده است. همچنین تانیا مانیکتالا در آن بازی می کند.

Baby John

 

فیلم Baby John با بازی وارون داوان بازسازی فیلم تامیلی Theri است. داستان در مورد معاون کمیسر پلیس (DCP) است که دستخوش تغییر و تحول می شود و برای محافظت از خانواده خود سفری را آغاز می کند. در این فیلم وامیکا گابی، Keerthy Suresh، جکی شروف و … بازی خواهند کرد. این فیلم قرار بود 31 می امسال اکران شود اما به تعویق افتاد. با این حال، این فیلم در سال 2024 اکران خواهد شد.

همچنین بخوانید :  6 تا از شبیه ترین افراد به آیشواریا رای که شما را بهت زده می کند.

Auron Mein Kahan Dum Tha

 

تریلر فیلم Auron Mein Kahan Dum Tha با بازی آجی دوگان و تابو منتشر شد و توجه همه را جلب کرد. در این فیلم شانتانو ماهشواری و Saiee Manjrekar نیز به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در تاریخ 5 جولای 2024 اکران خواهد شد.

Bhool Bhulaiyaa 3

 

فیلم بول بولیا 3 با بازی کارتیک آریان نیز یکی از مورد انتظارترین فیلم هاست. در این فیلم ویدیا بالان، مادوری دیکسیت، تریپتی دیمری و … ایفای نقش می کنند. این فیلم قرار است در نوامبر 2024 اکران شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به جز پوشبا واسه هیچکدوم هیچ هایپی ندارم
    ولی اگه فیلم آکشی کمدی باشه حتما میبینمش تو ژانر کمدی کسی به گرد پای آکشی نمیرسه
    سینگهام رو هم صرفا به خاطر آجی میبینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا